Šperos.lt > Vadyba
ReinžiringasĮvadas. Reinžiringas, kas tai? Reinžiringas įmonėse. Reinžiringo prasminiai raktažodžiai. Su kuo negalima painioti reinžiringo. Reinžiringo kolektyvas. Kodėl reikalingas reorganizavimo lyderis. Kodėl lyderiui reikia išlavinti naują mąstymo būdą. Nesėkmingas reinžiringo pritaikymas. Jėgos, turinčios įtaką sprendimų priėmimui. Verslo procesų struktūra. Verslo procesų reinžinerija. Procesų reorganizavimas. Kodėl įmonėje reikalingas procesų reorganizavimas. Pagrindinių valdymo funkcijų modelis. Verslo procesų reorganizavimo žingsniai. Išvados. Skaityti daugiau
Reklama (28)PowerPoint pristatymas. Reklama internete. Reklamos galimybės interneto svetainėje. Interneto svetainė. Skydeliai. Paieškos svetainės ir elektroninis paštas. Susirašinėjimo sąrašai ir diskusijų klubai. Reklamos internete turinio vertinimas. Demonstracinė reklama. Mugės ir parodos. Nemokami seminarai ir demonstravimas. Pristatymas ir nemokamas pavyzdžių dalinimas. Išorė (lauko) reklama. Vitrinų reklama. Privalumai. Trūkumai. Vitrinų reklama. Reklama gatvėse, aikštėse ir stadionuose. Šviesos reklama. Reklama ant transporto priemonių (tranzitinė reklama). Reklama ore. Skaityti daugiau
Reklama. Reklamos ypatumai ir poveikis visuomenei"Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei". Reziumė. Įžanga. Reklamos istorinės ištakos. Reklamos reikšmė ir tikslai. Reklamos reikšmė. Reklamos tikslai. Reklamos procesas, jo ypatumai. Reklamos davėjas. Reklamos agentūra. Reklamos platinimo priemonės. Vartotojas. Reklamos proceso sudėtinės dalys. Reklamos rūšys, tipai, jų naudojimas. Reklamos efektyvumo nustatymas. Reklama prekybos vietoje. Reklamuotos prekės prekybos vietoje analizė. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Išvados ir siūlymai. Skaityti daugiau
Reklamos kampanija: "Hansa" vonios įrangos pardavimų skatinimasBRIEF užpildymas. Lentelė: Produktas, rinkos fondas, problema, konkurentų pranašumai, pavadinimo pardavimo pranašumai, informacija, auditorija, auditorijos nuomonė, privalomi komunikacijos elementai, orientacinis kompanijos biudžetas, papildoma informacija. "Hansa" vonios įrangos pardavimų skatinimo kampanija. Media. Pagrindinė priemonė: reklama pardavimo vietose (POS). Papildančios priemonės: spauda, internetas, radijas. Kūrybiniai sprendimai. Žinutė. Stilius. Išraiška. Kūrybinė idėja. Kampanijos planas. Kampanijos ir jos etapų planas. Kampanijos biudžetas. Skaityti daugiau
Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugomsĮvadas. Darbo tikslas - išanalizuoti lietuvių ir užsienio autorių mokslinę literatūrą pristatant reklamos priemones, pateikiant teorinę medžiagą. Remiantis teorija įvertinti reklamos priemones, kurias taiko UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms ir pateikti praktines rekomendacijas dėl sistemos gerinimo. Pagrindinės reklamos priemonės ir jų parinkimo kriterijai. Pagrindinės reklamos priemonės. Spausdinta reklama. Reklama laikraščiuose. Reklama žurnaluose. Spausdinta smulkioji reklama. Transliacinė reklama. Televizija. Radijas. Internetas. Tiesioginė reklama. Lauko reklama. Reklama pardavimo vietose. Kitos reklamos priemonės. Rėmimas. Reklamos skleidimo priemonių parinkimo kriterijai. Reklamos veiksmingumo vertinimas. UAB "Nestanda ir partneriai" taikomos reklamos priemonės ir jų įvertinimas. UAB "Nestanda ir partneriai" įmonės aprašymas. Įmonės valdymo hierarchija. Įmonės mikro ir makro aplinkos. Makroaplinka. Mikroaplinka. UAB "Nestanda ir partneriai" reklamos priemonių taikymas. UAB "Nestanda ir partneriai" naudojamų reklamos priemonių įvertinimo tyrimo aprašymas. Imties dydžio nustatymas. UAB "Nestanda ir partneriai" reklamos priemonių pasirinkimo vertinimas. UAB "Nestanda ir partneriai" reklamos priemonių pasiekiamumas, dažnumas ir poveikis. Reklamos priemonių pasirinkimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (2). Skaityti daugiau
Reklamos technologijosReklamos technologijų savarankiškas darbas. Įvadas. 1-ojo pavyzdžio analizė: jachtų regatos varžybos. 2-ojo pavyzdžio analizė: VIVA plaukų dažai. 3-ojo pavyzdžio analizė: "AVON" firminės kosmetikos naktinis kremas brandžiai odai "Accolade". 4-ojo pavyzdžio analizė: kava "Jacobs Kronung". Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos vadybaReklamos istorija. Antikinė reklamos užuomazga. Viduramžių reklama. Naujųjų laikų reklama vakarų Europoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV). Reklamos raida Lietuvoje. Reklamos samprata ir esmė. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos ekonominės funkcijos. Reklamos poveikio sritys. Reklamos klasifikavimas. Reklamos klasifikavimas pagal tikslines auditorijas. Reklamos klasifikavimas pagal teritoriją. Reklamos klasifikavimas pagal skleidimo priemones. Reklamos klasifikavimas pagal funkcijas ir tikslus. Skaityti daugiau
Reklamos vadybininko darbo turinys ir etiketas organizacijoje: UAB "Advista"Valdymo procesų sudedamųjų dalių tarpusavio ryšiai. Planavimo samprata ir žingsniai. Organizavimas. Organizacinis projektavimas ir jo samprata. Vadovavimas. Kontrolė. Organizacijos apibūdinimas. Kvalifikacijos aprašas. Darbo aprašymas. Profesiniai gebėjimai. Reklamos vadybininko darbo organizavimo turinys. Svarbiausi vadybininko organizavimo sugebėjimai darbe. Racionalus darbo laiko panaudojimas. Horizontalus ir vertikalus darbo pasidalijimas. Efektyvus bendravimas darbe su klientais. Derybų procesas. Reklamos vadybininko teisė ir atsakomybė darbo metu. Vadybininko teisė. Vadybininko atsakomybė. Marketingo vadybininkas. Marketingo elementai vadybininko veikloje. Rinkodaros vadybininkas. Organizacijos aplinka: išorinė ir vidinė aplinka. "Advista" organizacijos verslo aplinka. Etiketo sąvoka. Vadybininko etiketas. Vadybininko tinkamos aprangos svarba darbo metu. Skaityti daugiau
Reklamos vadybininko pareigybinės instrukcijosĮvadas. Komandos vadovas. Geras vadovas. Verslo ekonominiai principai. Pagrindinės verslininkystės kliūtys. Išvados. Skaityti daugiau
Renginio užbaigimas, įvertinimas ir rezultataiTemos tikslai: Aptarti klausimus, apimančius renginio užbaigimą; Apsvarstyti veiksmus susijusius su renginio vertinimu; Apsvarstyti renginio rezultatų analizavimą. Įžanga. Renginio užbaigimas. Vertinimas. Santrauka. Skaityti daugiau
Renginių organizavimo įstaigos Telšių miesteRenginių organizavimo įstaigų Telšių mieste apžvalga. Įvadas. Darbo tikslas: Apžvelgti ir išanalizuoti Telšių miesto renginių organizavimo įstaigas. Renginių skirstymas pagal kriterijus. Privačios įstaigos. Švietimo įstaigos. Kultūros įstaigos. Turizmo įstaigos. Kultūra. Biblioteka. Muziejus. Teatras. Apgyvendinimo paslauga. Savivaldybė. Išvados. Išnašos. Skaityti daugiau
ReorganizacijaĮvadas. Reorganizacijos samprata. Norimų reorganizuoti procesų parinkimas. Pažeisti procesai. Svarbūs procesai. Įvykdomi procesai. Supratimo procesai Kas atlieka reorganizaciją įmonėje. Pergalvoti verslo procesai. Reorganizacijos nesėkmė. Išvados. Skaityti daugiau
Restoranų verslo organizavimasViešojo maitinimo paslauga, restorano apibrėžimas. Klasifikacija: Viešojo maitinimo paslaugos apibūdinimas. Restorano ištakos, sąvoka ir apibrėžimas. Restoranų klasifikavimas. Restorano verslo organizavimo teoriniai aspektai: įmonės tikslai, filosofija ir politika. Įmonės strategija, planavimas ir restoranų gyvavimo ciklo ypatumai. Restorano vietos svarba. Dizaino įtaka restorano veiklai. Veiksniai, darantys įtakų lankytojams, pasirenkant restoraną. Restorano personalo vadyba. Restoranų marketingas. Išvados. Skaityti daugiau
Richard BransonBiografija. "Screw it, let‘s do it". Trumpa knygų "Business Stripped Bare" ir "Losing My Virginity"" apžvalga. Verslo filosofija. 10 pagrindinių Richard Branson prekės ženklo kūrimo bei plėtojimo principų. Skaityti daugiau
Rietavo miškų urėdijos valdymo sistemos projektasSantrauka. Summary. Įvadas. Analitinė dalis. Literatūrinės problemos analizė. Bendroji objekto analizė. Bendros žinios apie urėdiją. Personalo įvertinimas. Darbų apimčių ir miško įvykių įvertinimas. Gamybinės technikos įvertinimas. Miško fondo pajamos ir išlaidos. Specialioji objekto analizė. Projektinė dalis. Projekto pagrindas, tikslas ir užduotys. Valdymo sistemos projektas. Rietavo urėdijos misija, vizija ir siekiai. Įmonės veiklos sritys ir kryptys. Įmonės įstatai. Rietavo urėdijos veiklos sritys ir kryptys. Rietavo urėdijos įstatai. Urėdijos personalas ir valdymo lygmenys. Rietavo urėdijos personalas. Urėdijos administracija ir struktūriniai padaliniai. Urėdijos ir struktūrinių padalinių organizacinės schemos. Urėdijos valdymo aparato funkcijos ir pareigybių instrukcijos. Personalo planavimo ir parinkimo metodika. Darbo normavimo metodika. Valdymo informacinė sistema. Valdymo dokumentikos sistema. Administracinių dokumentų rekvizitų įforminimo reikalavimai. Suprojektuotos valdymo sistemos analizė ir efektyvumo įvertinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Rinkimų štabo veiklos organizavimasĮvadas. Socialliberalų partijos veiklos pristatymas. Partijos veiklos planavimas. Partijos struktūra. Komandos parinkimas. Darbuotojų skatinimas, motyvavimas ir vertinimas. Vadovavimo analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Rinkos samprata. Rinkos atsiradimo ir funkcionavimo sąlygosĮvadas. Rinkos samprata. Rinkos bruožai. Rinkos atsiradimo sąlygos. Rinkos funkcionavimo sąlygos. Išvados. Skaityti daugiau
Risk, Classification and Risk ManagementDarbas anglų kalba. Verslo rizika. Rizika, klasifikacija ir rizikos valdymas. Business Risk. Risk. What is risk. Definitions of risk. Risk = Hazard x Exposure. A new definition of risk. General classification of risk. Specific types of risk. The types of risk your business faces. Other risks include. Strategic and compliance risks. Risk Management. What Is Risk Management. What are the steps in the risk management process. Establish the context. Potential risk treatments. What is the importance of Risk Management. Skaityti daugiau
Ryšiai su visuomene ir jų reikšmė įmonės valdyme: UAB "Mantinga"Įvadas. Ryšių su visuomene samprata ir organizavimas. Ryšių su visuomene tikslai. Ryšių su visuomene funkcijos. Ryšių su visuomene uždaviniai. Ryšių su visuomene programa. Ryšių su visuomene efektyvumas. Įmonei svarbios visuomenės grupės. Įmonės identitetas ir įvaizdis. Komunikavimo būdai. Populiarinimas. Parama. Parodos ir mugės. Kiti komunikavimo su visuomene būdai. Literatūros išvados. Tyrimai ir jų rezultatai. Tyrimo metodika. Tyrimo metodologija. Duomenų analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Rytų senovės mąstytojų vadovavimo ypatumaiĮvadas. Pirmas principas. 1 strategija. 2 strategija. 3 strategija. 4 strategija. 5 strategija. 6 strategija. 7 strategija. 8 strategija. 9 strategija. Antras principas. 10 strategija. 11 strategija. 12 strategija. 13 strategija. 14 strategija. 15 strategija. 16 strategija. 17 strategija. 18 strategija. Trečias principas. 19 strategija. 20 strategija. 21 strategija. 22 strategija. 23strategija. 24 strategija. 25 strategija. 26 strategija. 27 strategija. Ketvirtas principas. 28 strategija. 29 strategija. 30 strategija. 31 strategija. 32 strategija. 33 strategija. 34 strategija. 35 strategija. 36 strategija. Išvada. Skaityti daugiau
......