Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162636465666768697071727374757677
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas - išanalizuoti lietuvių ir užsienio autorių mokslinę literatūrą pristatant reklamos priemones, pateikiant teorinę medžiagą. Remiantis teorija įvertinti reklamos priemones, kurias taiko UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms ir pateikti praktines rekomendacijas dėl sistemos gerinimo. Pagrindinės reklamos priemonės ir jų parinkimo kriterijai. Pagrindinės reklamos priemonės. Spausdinta reklama. Reklama laikraščiuose. Reklama žurnaluose. Spausdinta smulkioji reklama. Transliacinė reklama. Televizija. Radijas. Internetas. Tiesioginė reklama. Lauko reklama. Reklama pardavimo vietose. Kitos reklamos priemonės. Rėmimas. Reklamos skleidimo priemonių parinkimo kriterijai. Reklamos veiksmingumo vertinimas. UAB "Nestanda ir partneriai" taikomos reklamos priemonės ir jų įvertinimas. UAB "Nestanda ir partneriai" įmonės aprašymas. Įmonės valdymo hierarchija. Įmonės mikro ir makro aplinkos. Makroaplinka. Mikroaplinka. UAB "Nestanda ir partneriai" reklamos priemonių taikymas. UAB "Nestanda ir partneriai" naudojamų reklamos priemonių įvertinimo tyrimo aprašymas. Imties dydžio nustatymas. UAB "Nestanda ir partneriai" reklamos priemonių pasirinkimo vertinimas. UAB "Nestanda ir partneriai" reklamos priemonių pasiekiamumas, dažnumas ir poveikis. Reklamos priemonių pasirinkimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (2).

Ištrauka

Aštrėjanti konkurencija, integracija į tarptautines rinkas ir augantys vartotojų poreikiai verčia organizacijas ieškoti būdų, kaip išsiskirti rinkoje ir išskirti savo prekes ar paslaugas iš konkurentų. Reklama – vienas iš ryškiausių, įsimintiniausių būdų padedančių sukurti įmonės įvaizdį, informuoti apie produkciją ir tuo pat metu suteikti reklamuojamai produkcijai ir paslaugoms norimą pavidalą, kuris pirkėjo sąmonėje sukuria papildomą vertę ir sužadina susidomėjimą bei norą pirkti.
Reklamos rinka Lietuvoje plečiasi derindamasi prie vartotojų poreikių, ji tobulėja, keičiasi. Įmonės, organizacijos turi atsirinkti tinkamiausią reklamos skleidimo priemonę, kuri pasiektų norimą tikslinę auditoriją. Atsirinkti nėra paprasta. Pasak P. Kotlerio: "Reklamos priemonių įvairovė yra didelė, kiekviena pasižymi savitomis savybėmis, skirtingai veikiančiomis vartotoją." Taigi, svarbu yra įvertinant savo įmonės galimybes, atsirinkti efektyviausias, ekonomiškiausias reklamos priemones, kurios reklamuojamas prekes/paslaugas atskirtų nuo konkurentų ir paveiktų kuo didesnę auditoriją, nepamirštant, kad vartotojai turi vis mažiau laiko ir yra vis labiau atakuojami reklamų.
Temos naujumas. Reklamos paslaugas teikiančios įmonės mažai skiria laiko ir lėšų savo reklamos efektyvumui tirti. Jų naudojimo tikslingumą, komplektiškumą vertina labai paviršutiniškai. Svarbu nors teoriškai išsiaiškinti kiekvienos reklamos priemonės privalumus ir trūkumus, geografinę aprėptį, bei tikslinės auditorijos įpročius, kur dažniausiai ją savo reklama galima būtų pasiekti. Taikomuoju aspektu darbas yra naujas tuo, jog UAB "Nestanda ir partneriai" pritaikytų reklamos priemonių dar niekas netyrė ir neįvertino.
Darbo problema. Kiekvienos įmonės ištekliai yra riboti, todėl įmonės stengiasi optimaliai juos panaudoti. UAB "Nestanda ir partneriai" reklamos gamybos paslaugas teikia jau 15 metų, tačiau per tiek laiko skyrė mažai dėmesio savo reklamai. Kad apie juos sužinotų kuo didesnė tikslinė auditorija, įmonė turi pasirinkti efektyviausias ir ekonomiškiausias reklamos priemones, kurios padėtų geriau išskirti iš konkurentų ir pranoktų juos didesnį potencialių ir esamų vartotojų ratą pasiekiančiomis reklamos priemonėmis.
Darbo (tyrimo) objektas – UAB "Nestanda ir partneriai" naudojamų reklamos priemonių veiksmingumas išlaikant esamus ir pritraukiant potencialius vartotojus.
Darbo tikslas. Išanalizuoti lietuvių ir užsienio autorių mokslinę literatūrą pristatant reklamos priemones, pateikiant teorinę medžiagą. Remiantis teorija įvertinti reklamos priemones, kurias taiko UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms ir pateikti praktines rekomendacijas dėl sistemos gerinimo.
Numatytam tikslui pasiekti yra keliami šie uždaviniai:
Nustatyti pagrindines reklamos priemonių rūšys, jų taikymo metodus, privalumus ir trūkumus teoriniu aspektu;
Remiantis teorine medžiaga, parinkti kriterijus į kuriuos reikia atsižvelgti renkantis reklamos priemones;
Susipažinti su UAB "Nestanda ir partneriai" veikla, valdymo struktūra, mikro, makro aplinka ir tiksline auditorija;
Atskleisti UAB "Nestanda ir partneriai" taikomas reklamos priemones;
Įvertinti UAB "Nestanda ir partneriai" pasirinktų reklamos priemonių efektyvumą, remiantis teorine medžiaga ir atlikto tyrimo duomenimis;
Pateikti praktines rekomendacijas dėl UAB "Nestanda ir partneriai" reklamos efektyvumo gerinimo.

Darbo metodika, padėjusi įgyvendinti numatytus įgyvendinti uždavinius susideda iš:
mokslinės marketingo ir komunikacijos literatūros analizės;
loginės lyginamosios analizės ir sintezės;
koncepcinio modeliavimo;
anketinės apklausos;
statistinės tyrimo rezultatų analizės.

Darbe naudota literatūra. Rašant darbą, dėmesys buvo skirtas mokslinės literatūros rinkimui bei jos analizei. Teoriniams sprendimams buvo panaudotos Lietuvos – D. Jokubausko, B.Čereškos, t.t ir užsienio autorių – P. Kotler knygos. Dar įvairiausi straipsniai, internetiniai resursai. Naudota literatūra pateikta literatūros sąraše, sugrupuota pagal šaltinių tipą, išvardinant pagal autorių pavardes abėcėlės tvarka. Praktinėje darbo dalyje naudojama informacija apie UBA "Nestanda ir partneriai" reklamos priemones pateikta antrinė informacija bei tyrimo metu surinkti pirminiai duomenys.
Darbo struktūra. Šį darbą sudaro trys pagrindinės dalys, sudarytos iš skyrių bei poskyrių. Pirmoji darbo dalis yra skirta supažindinti su teorija apie reklamos priemones, jų parinkimo ir vertinimo kriterijus. Antroje darbo dalyje pristatoma UAB "Nestanda ir partneriai" informacija apie įmonę, jos veiklą, tikslinę auditoriją, mikro, makro aplinkas. Vėliau susipažįstama su šios įmonės taikomomis reklamos priemonėmis. Vėliaus įvertinama, remiantis apklausos rezultatais. Trečioji darbo dalis skirta praktinių rekomendacijų įmonės reklamos priemonių gerinimo srityje pateikimui. Be to, šis darbas apima įvadą, išvadas, literatūros sąrašą ir kitas struktūrines baigiamojo darbo dalis.


Profesinės veiklos sritys, kuriuose demonstruojamos profesinės kompetencijos:
Įvertinti bendruosius ir specialiuosius reikalavimus reklamai;
Rinkti, sisteminti, analizuoti ir vertinti prekės ar paslaugos rinkos tyrimo duomenis;
Analizuoti reklamos verslo aplinką;
Numatyti prekės (paslaugos) reklamos strategiją ir taktiką;
Vertinti reklamos veiksmingumą ir komercinę riziką;
Prognozuoti reklamos perspektyvą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-02-10
DalykasVadybos diplominis darbas
KategorijaVadyba
TipasDiplominiai darbai
Apimtis70 puslapių 
Literatūros šaltiniai37 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis5.88 MB
Autoriusmonikopu
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2010 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasJanutienė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 Reklamos priemoniu parinkimas [speros.lt].docx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 70 puslapių 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 3 Klasė/kursas
  • Janutienė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą