Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Reklamos kampanija: "Hansa" vonios įrangos pardavimų skatinimas
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Reklamos kampanija: "Hansa" vonios įrangos pardavimų skatinimas

  
 
 
1234567
Aprašymas

BRIEF užpildymas. Lentelė: Produktas, rinkos fondas, problema, konkurentų pranašumai, pavadinimo pardavimo pranašumai, informacija, auditorija, auditorijos nuomonė, privalomi komunikacijos elementai, orientacinis kompanijos biudžetas, papildoma informacija. "Hansa" vonios įrangos pardavimų skatinimo kampanija. Media. Pagrindinė priemonė: reklama pardavimo vietose (POS). Papildančios priemonės: spauda, internetas, radijas. Kūrybiniai sprendimai. Žinutė. Stilius. Išraiška. Kūrybinė idėja. Kampanijos planas. Kampanijos ir jos etapų planas. Kampanijos biudžetas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-02-11
DalykasVadybos namų darbas
KategorijaVadyba
TipasNamų darbai
Apimtis7 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis49.04 KB
Autoriuspikchia
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasA. Norkevičius
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 Reklamos kampanija Hansa vonios irangos pardavimu skatinimas [speros.lt].docx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 7 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • A. Norkevičius
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą