Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Ryšiai su visuomene ir jų reikšmė įmonės valdyme: UAB "Mantinga"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Ryšiai su visuomene ir jų reikšmė įmonės valdyme: UAB "Mantinga"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243
Aprašymas

Įvadas. Ryšių su visuomene samprata ir organizavimas. Ryšių su visuomene tikslai. Ryšių su visuomene funkcijos. Ryšių su visuomene uždaviniai. Ryšių su visuomene programa. Ryšių su visuomene efektyvumas. Įmonei svarbios visuomenės grupės. Įmonės identitetas ir įvaizdis. Komunikavimo būdai. Populiarinimas. Parama. Parodos ir mugės. Kiti komunikavimo su visuomene būdai. Literatūros išvados. Tyrimai ir jų rezultatai. Tyrimo metodika. Tyrimo metodologija. Duomenų analizė. Išvados.

Ištrauka

Marijampolės kolegija. Verslo ir technologijų fakultetas. Verslo ir vadybos katedra. Marijampolė. 2011 m.
Ryšiai su visuomene – tai sisteminga ir kryptinga veikla, kuria siekiama visuomenėje ar tam tikrose jos grupėse suformuoti teigiamą įmonės įvaizdį ir sukurti pasitikėjimo ir supratimo atmosferą.
Šio darbo teorinėje dalyje bus pateikta ryšių su visuomene samprata ir tikslai, nagrinėjami ryšių su visuomene funkcijos ir uždaviniai, taip pat komunikavimo būdai su visuomene.
Tema aktuali tuo, kad visuomenei svarbu sužinoti, kokie ryšių su visuomene būdai yra efektyviausi.
Darbo problema – nežinomi kokie veikloje yra naudojami ryšių su visuomene būdai.
Darbo tikslas –išsiaiškinti ryšių su visuomene sampratą ir jų reikšmę.
Darbo uždaviniai:
• aptarti ryšių su visuomene sampratą;
• išsiaiškinti ryšių su visuomene tikslus;
• išanalizuoti ryšių su visuomene funkcijas ir uždavinius;
• aptarti ryšių su visuomene komunikavimo būdus;
• pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Darbo objektas: ryšiai su visuomene.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, informacijos rinkimas ir palyginimas, anketinė apklausa, statistinių duomenų analizė.
Pagrindiniai rezultatai:
1. Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad UAB "Mantinga" ryšių su visuomene taikymas labai įtakoja įmonės įvaizdį. Atsižvelgiant į gautus duomenis, būtų rekomenduojama ieškoti naujų būdų, kurie padėtų labiau įtakoti produkcijos pirkimą.
2. Apklausos metu surinkus duomenis ir juos išanalizavus paaiškėjo, kad daugiau nei pusę respondentų UAB "Mantinga" produkcijos pirkimą labiausiai įtakoja šie veiksniai: kokybė ir kaina.
3. Išanalizavus apklausos metu gautus duomenis pastebėjome, kad UAB "Mantingos" vartotojai nėra pakankamai informuoti apie šios įmonės veiklą ir naujoves. Todėl siūlytume labiau reklamuoti įmonės gaminius per televiziją, daryti atvirų durų dienas įmonėje, parduotuvėse daryti degustacijas.
4. Apibendrinant visus gautus duomenis galima teigti, jog UAB "Mantinga" įmonės ryšių su visuomene taikymas norint padidinti pardavimo apimtį neveikia funkcionaliai.

Įmonės sėkmė labai priklauso nuo visuomenės nuomonės apie ją ir jos veiklą. Jeigu įmonei pavyksta visuomenėje ir ypač svarbiose visuomenės grupėse suformuoti teigiamą įvaizdį, jai daug lengviau siekti savo tikslų. Svarbu ne tik tinkamai pagaminti prekę ar atlikti kitus veiksmus, bet ir rūpintis, kad visuomenė tai žinotų bei teisingai suprastų Visuomenės nuomonės formavimas reikalauja atitinkamų pastangų, tam tikros veiklos, kuri vadinama darbu arba ryšiais su visuomene.
Ryšiai su visuomene – tai sisteminga ir kryptinga veikla, kuria siekiama visuomenėje ar tam tikrose jos grupėse suformuoti teigiamą įmonės įvaizdį ir sukurti pasitikėjimo bei supratimo atmosferą.
Darbo tikslas –išsiaiškinti ryšių su visuomene sampratą ir jų reikšmę.
Darbo uždaviniai:
• aptarti ryšių su visuomene sampratą;
• išsiaiškinti ryšių su visuomene tikslus;
• išanalizuoti ryšių su visuomene funkcijas ir uždavinius;
• aptarti ryšių su visuomene komunikavimo būdus;
• pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Darbo objektas: ryšiai su visuomene.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, informacijos rinkimas ir palyginimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-01-26
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis40 puslapių 
Literatūros šaltiniai10 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis93.83 KB
AutoriusVaida
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasM. Beržanskienė
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rysiai su visuomene ir ju reiksme imones valdyme UAB Mantinga [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 40 puslapių 
  • Marijampolės kolegija / 4 Klasė/kursas
  • M. Beržanskienė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą