(4 puslapiai)
E-verslo moduliai. Elektroninio verslo sprendimai. Virtualiųjų atsiskaitymų technologija. Naudojamų terminų paaiškinamasis žodynas. Virtualiųjų atsiskaitymų modulis (VAM). Skaityti daugiau(2297 darbai)
(4 puslapiai)
E-verslo moduliai. Elektroninio verslo sprendimai. Virtualiųjų atsiskaitymų technologija. Naudojamų terminų paaiškinamasis žodynas. Virtualiųjų atsiskaitymų modulis (VAM). Skaityti daugiau(21 puslapis)
Įvadas. Kursinio darbo tikslas yra išanalizuoti atskiras Lietuvos ir užsienio nekilnojamojo turto elektroninio verslo sistemas, palyginti jas pagal vartotojams teikiamas paslaugas. Sprendimų paramos sistemų apibrėžimas ir sudėtinės dalys. Nekilnojamo turto portalai Lietuvoje. Nekilnojamojo turto (NT) internetinių svetainių privalumai. Internetinės sprendimų paramos sistemos, nuomojant butą, nekilnojamojo turto tinklalapiuose Lietuvoje. www.aruodas.lt. www.edomus.lt. www.skelbiu.lt. Internetinės sprendimų paramos sistemos Lietuvos NT puslapiuose apibendrinimas. Internetinės sprendimų paramos sistemos, nuomojant butą, užsienio valstybėse. www.247apartments.com. www.e-rent.de. Internetinės sprendimų paramos sistemos NT užsienio puslapiuose apibendrinimas. Internetinės sprendimų paramos nekilnojamojo turto (NT) interneto puslapiuose Lietuvoje ir užsienyje palyginimas. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau(12 puslapių)
Įvadas. Interneto komunikacija. Interneto komunikacijos samprata.Interneto komunikacijos pavyzdžiai. Komunikacijos modeliai. Populiariausi komunikacijos modeliai. Interneto komunikacijos modelis. Išvados. Skaityti daugiau(8 puslapiai)
Laboratorinis darbas NR. 1. 3 variantas. Šio darbo tikslas – įvertinti investicijų rizikos lygį. 1 užduotis. 1 lentelė. Vertybinių popierių pelningumas. lentelė. Investicijų į vertybinius popierius rodikliai. 3 lentelė. Pelningumų tikimybės. 4 lentelė. Pelningumų tikimybės. 5 lentelė. Pelningumų tikimybės. 6 lentelė. Pelningumų tikimybės. 2 užduotis. 7 lentelė. Investicijų su laukiamu 12% pelningumu ir 5% standartiniu nuokrypiu variantas. 3 užduotis. Aštuntos lentelės 2, 3, 4 skiltyse pateikti duomenys apie įmonės akcijų kainą, išmokėtus dividendus bei akcijų indeksą. Šių duomenų pagalba apskaičiavome akcijų ir rinkos pelningumus atskirais laikotarpiais (5 ir 6 skiltys). Skaityti daugiau(11 puslapių)
Laboratorinio darbo nr. 2 ataskaita. 8 variantas. 1 užduotis. 1 lentelė. Pradiniai duomenys apie numatytą vertybinių popierių pelningumą. A dalis. B dalis. C dalis. 2 lentelė. Parinktos reikšmės ir tikimybės. 1 diagrama. Rizikos kreivė. 3 lentelė. Parinktos reikšmės ir tikimybės, kai standartinis nuokrypis sumažintas 2kartus. 2 diagrama. Rizikos. D dalis. 4 lentelė. Parinktos reikšmės ir tikimybės, kai standartinis nuokrypis sumažintas 2kartus. 3 diagrama. Kumuliatyvinė rizikos kreivė. 5 lentelė. Parinktos reikšmės ir tikimybės, kai standartinis nuokrypis sumažintas 2kartus. 4 diagrama. Kumuliatyvinė rizikos kreivė. 2 užduotis. 3 užduotis. 5 lentelė. Akcijų beta koeficientas ir jam skaičiuoti reikalingos reikšmės. Skaityti daugiau(31 puslapis)
Įvadas. Esmė – įkurti automobilių švaros ir vidaus interjero priežiūros centrą, kuris aptarnautų Kėdainių miesto ir rajono gyventojus. Kuriamos įmonės veiklos kryptys ir tikslai. Šakos, kurioje veiks įmonė, aprašymas. Siūlomo projekto esmė. Verslo idėja. Pagrindiniai parametrai, reikalingi tyrimai. Marketingo planas. Rinkos analizė. Tikslinės rinkos pasirinkimas. Rinkos segmentavimas. Verslo aplinkos veiksnia. Potencialūs konkurentai ir vartotojai. Marketingo kompleksas. Prekė/paslauga (product). Kaina (price). Vieta/paskirstymas (place). Rėmimas (promotion). Pardavimų prognozė. Paslaugų teikimo planas. Paslaugų teikimo procesas. Technologinė įranga. Reikalingos medžiagos. Gamybiniai pajėgumai. Patalpos. Organizacinis planas. Juridinė įmonės forma. Nuosavybės struktūra. Organizacinė struktūra. Personalas. Finansinis planas. Lėšų poreikis ir finansavimo šaltiniai. Pelno (nuostolio) ataskaita. Balansas. Pinigų srautų ataskaita. Lūžio taškas. Sąnaudų prognozė. Ekonominiai finansiniai rodikliai. Rizikos vertinimas. Silpnosios firmos vietos. Naujų technologijų pasirodymo tikimybė. Alternatyvios strategijos. Priedas (1). Skaityti daugiau(17 puslapių)
Investicinio projekto pagrindimas. Įmonės pristatymas. Įmonės vidinė aplinka. Įmonės išorinė aplinka. Finansinio plano skaičiavimai bei rizikos įvertinimas. Finansavimo šaltiniai ir jų panaudojimas. Pajamų ir išlaidų planas. Atsipirkimo taškas. Rizikos įvertinimas. Jautrumo analizė. Išvados. Skaityti daugiau(16 puslapių)
Introduction. Correlation and regression analysis. The purpose of the investigation. The correlation analysis between y and every x. Selection of variables x for regression analysis. Simple regression analysis between y and chosen x variables. Multiple correlation and regression analysis between y and x variables. The obtained results and its use. Forecasting and calculation of MSE. Forecast by moving average method. Forecast by exponential smoothing method. Formulation and invesitgation of production planning problem. Formulation of production planning problem. Dual problem. Shadow pricing. Transport problem. Conclusions. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Apie sandorio sudarymą, pramogas, susitikimus, verslo dovanos, elgesys viešumoje, pokalbiai. Skaityti daugiau(12 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Įstaigos valdymo struktūra. Linijinė valdymo struktūra. Privalumai. Trūkumai. Funkcinė valdymo struktūra. Privalumai. Trūkumai. Linijinė-funkcinė valdymo struktūra. Privalumai. Trūkumai. Skaityti daugiau(13 puslapių)
Įvadas. Verslo aplinka. Tolimoji išorinė aplinka ir jos veiksnių įtaka verslui. Ekonominiai veiksniai. Technologiniai veiksniai. Socialiniai veiksniai. Politiniai veiksniai. Gamtos ir ekologiniai veiksniai. Artimoji išorinė aplinka ir jos veiksnių įtaka verslui. Vartotojai. Įstatymai ir normatyviniai aktai. Tiekėjai ir kreditoriai. Tarpininkai ir pagalbininkai. Konkurentai. Išvados. Skaityti daugiau(36 puslapiai)
Įvadas. Darbo tikslas yra aptarti organizacijos sampratą, jos vidinę ir išorinę aplinkas. Organizacijos samprata. Išorinė organizacijos aplinka. Tiesioginio poveikio aplinkos sritis. Išoriniai įtaką darantys asmenys. Vidiniai įtaką darantys asmenys. Netiesioginio poveikio sritis. Vidinė organizacijos aplinka. Organizacijos struktūra. Organizacijos tikslai. Tikslų nustatymas. Organizavimo tikslai ir objektas. Organizacijos misija ir jos formuluotė. Organizacijos misija ir kultūra. Technikos poveikis organizacijos vidinei aplinkai. Svarbiausias organizacijos vidinės aplinkos elementas – žmogus. Išvados. Skaityti daugiau(13 skaidrių)
PowerPoint analizė. Išorinės aplinkos analizė. Prognozavimas. Aplinka: Pagrindiniai komponentai. Aplinkos poveikis įvairioms verslo sritims. M.Porter penkių konkurencinių jėgų modelis. Konkurencija tarp esamų firmų: Įtaka. Konkurencija tarp esamų firmų: Rezultatai. Naujų konkurentų pavojus: Įėjimo barjerai. Derybinė tiekėjų ir pirkėjų galia: Įtaka Derybinė tiekėjų ir pirkėjų galia: Rezultatai. Produktų pakaitalų pavojus. Pramonės šakos analizės rezultatai. Konkurentų analizė. Skaityti daugiau(12 puslapių)
Įvadas. Aplinkos dinamikos analizė. PEST analizė. Svarbiausi sėkmės veiksniai. Penkių jėgų modelis. Penkių jėgų modelis. Konkurentų profiliavimas. Produkcijos portfelio analizė, Ilgalaikių konkurencinių pranašumų samprata. Konkurencijos intensyvumo ir agresyvumo analizė. Strateginių grupių analizė. Paklausos analizė ir klientų sudėtie nustatymas. Rinkos segmentacija ir klientų profiliavimas. Klientų profiliavimas. Bendravimo su klientais ir kainodaros analizė. Skaityti daugiau(28 puslapiai)
Įvadas. Verslo pradžia. Verslo pradžios kliūtys. Marketingo komplekso pradžia. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Politikos ir teisės ryšys. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Vartotojas. Vartotojo elgsenos samprata. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vartojimo ir gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas. Konkurencijos samprata. Konkurencijos veiksniai. Nesąžininga konkurencija. Konkurencijos taryba. Vyriausybė. Mokesčiai. Mokesčių harmonizavimo uždaviniai. Išvados. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Įvadas. Tolimosios aplinkos įvertinimas. Vartotojų galios įvertinimas. Tiekėjų galios įvertinimas. Potencialių konkurentų įvertinimas. Tiesioginių konkurentų įvertinimas. Pakaitalų pasirodymas. Išvados. Skaityti daugiau(20 puslapių)
Įvadas. Organizacijos išorinė aplinka. Tiesioginio poveikio aplinkos elementai. Vartotojai. Tiekėjai. Vyriausybė. Specialiųjų interesų grupės. Ryšiai su visuomene. Profesinės sąjungos. Finansų institucijos. Konkurentai. Netiesioginio poveikio aplinkos elementai. Socialiniai-kultūriniai kintamieji. Ekonominiai kintamieji. Politiniai kintamieji. Technologiniai kintamieji. Tarptautinė aplinka. Išvados. Skaityti daugiau(13 puslapių)
Įvadas. Įmonės veiksniai įtaką darantys veiksniai. SSGG analizės išoriniai veiksniai. SSGG analizės vidiniai veiksniai. Vidiniai aplinkos veiksniai. Išoriniai aplinkos veiksniai. Išvados. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Kodėl marketingo (rinkodaros) komplekso elementų suderinimas lemia įmonės veiklą? Kokia verslo organizavimo forma labiausiai paplitusi šiuo metu Lietuvoje? Kodėl? Praktinė užduotis. Parašykite įvadą šiai temai – infliacija, jos padariniai bei mažinimo būdai. Skaityti daugiau(8 puslapiai)
Nemokios įmonės ir bankrotas Lietuvoje šiandien. Kokie veiksniai lemia įmonės veiklos sėkmę? Kodėl verslininkas turi žinoti apie mokesčius? Skaityti daugiau