Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Išorinės aplinkos įtaka verslui
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Išorinės aplinkos įtaka verslui

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Įvadas. Verslo pradžia. Verslo pradžios kliūtys. Marketingo komplekso pradžia. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Politikos ir teisės ryšys. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Vartotojas. Vartotojo elgsenos samprata. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vartojimo ir gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas. Konkurencijos samprata. Konkurencijos veiksniai. Nesąžininga konkurencija. Konkurencijos taryba. Vyriausybė. Mokesčiai. Mokesčių harmonizavimo uždaviniai. Išvados.

Ištrauka

Verslo sėkmę rinkoje nulemia įvairūs veiksniai. Dalis jų visiškai nepriklauso nuo mūsų valios, kiti gi – tikslingai formuojami, siekiant strateginių tikslų. Tačiau visų jų akivaizdoje matome, kad vienos įmonės sugeba veikti sėkmingiau nei kitos. Tokie gebėjimai – tai profesionalaus valdymo rezultatas. Kiekviena organizacija – tai žmonių sistema, sudaryta iš įvairių sudėtinių dalių ir veikianti dinamiškoje aplinkoje. Svarbu, kaip valdomos tiek atskiros šios sistemos dalys, tiek visa organizacija – netgi atskiri procesai, kurių rezultatų visuma leidžia pasiekti norimus tikslus. Pasiekti profesionalumo šioje veikloje – reiškia sugebėti taip valdyti organizacija ir joje vykstančius procesus, kad ji, kaip sistema, taptų puikiai veikiančiu mechanizmu, lanksčia ir nenuspėjama konkurentams, novatoriška ir patrauklia vartotojams bei darbuotojams. Nauji ekonominiai, visuomeniniai ir technologiniai veiksniai rinkoje sukuria konkurencingą verslo terpę, kurioje klientas (vartotojas) yra pagrindinis atsparos taškas. Šie veiksniai labai greitai keičiasi, sudarydami papildomų sunkumų.
2004 m. balandžio mėn. Europos Komisija atliko tyrimą apie verslumą ES šalyse bei JAV. Šiame tyrime apžvelgiamos ketinančių kurti verslą bei jį kuriančių asmenų skaičiaus kitimo tendencijos, analizuojami veiksniai, skatinantys kurti verslą, ir kt. Renkant medžiagą tyrimui, telefonu buvo apklaustas 21 051 respondentas.
Profesinės veiklos vykdymo formos
Apklausos pradžioje respondentų buvo teiraujamasi, koks statusas jiems priimtinesnis – būti samdomu darbuotoju ar turėti savo verslą. Vieno ar kito statuso pasirinkimo priežastis respondentai nurodė spontaniškai.
Nagrinėjant paveiksle pateiktus duomenis paaiškėjo, jog 50 proc. ES-25 šalių respondentų norėtų būti samdomais darbuotojais. Tuo tarpu didesnė Lietuvos ir JAV respondentų dalis norėtų dirbti "sau", t. y. verstis privačia veikla, dirbti savo įmonėje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-10
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis101.44 KB
AutoriusRonaldas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Isorines aplinkos itaka verslui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą