Šperos.lt > Vadyba
Žinių vadyba viešbutyje "Magnus"Žinių vadybos namų darbas. Įvadas. Darbo tikslas – atpažinti procesus, kurie susiję su žinių vadyba viešbutyje ir aprašyti tai besimokančios organizacijos kontekste. Organizacijos pristatymas žinių kontekste. Viešbučio struktūra. Viešbučio teikiamos paslaugos. Žinių vadyba viešbutyje. Žinios ir jų gaminimas. Darbuotojų sąveika ir susijusios grėsmės. Ateities produktai. Išvados. Priedai (2). Skaityti daugiau
Žinių vadybos ir informacijos vadybos santykisĮvadas. Bendroji dalis. Kas yra informacija. Kas yra žinios. Informacijos ir žinių sąsaja. Informacijos vadybos samprata. Žinių vadybos samprata. Michael Polanyi žinių teorija. Ijikuro Nonaka žinių kūrimo teorija. Peterio Senge moksliosios organizacijos teorija. Kova dėl talentų. Informacijos vadybos ir žinių vadybos santykis. Išvados. Skaityti daugiau
Žinių vadybos procesaiŽinių vadybos ciklo skirtingų autorių procesų palyginimas. Žinių identifikavimas (knowledge identification). Žinių kūrimas (knowledge creation). Žinių kūrimo procesai. Žinių sklaida (knowledge sharing). Inkpeno ir Dinuro žinių sklaidos modelis. Žinių įgijimas (knowledge acquisition). Žinių sisteminimas (knowledge systematization). Klausimai. Skaityti daugiau
Žinių vadybos projektas: tinklalapio "Tavolaikas.lt"Tinklalapio "Tavolaikas.lt" pristatymas ir aprašymas. Organizacijos istorija ir struktūra. Organizacijos misija ir vizija. Organizacijos tikslai ir uždaviniai. Organizacijos aplinkų analizė. Organizacijos vidinė aplinka. Organizacijos išorinė aplinka. Organizacijos informacinė aplinka. Komunikacijos vadyba. organizacijoje "Tavolaikas.lt" Vidinė organizacijos komunikacija. Išorinė organizacijos komunikacija. Komunikacijos procesai organizacijoje. Žinios tinklalapyje "Tavolaikas.lt". Žinių įtaka sprendimų priėmimui. Žinių įtaka personalui bei pokyčiams organizacijoje. Žinių įtaka organizacijos sėkmei. Rizikos veiksniai organizacijos "Tavolaikas.lt" veiklai. Skaityti daugiau
Žinių vadybos samprataŽinių vadybos samprata. 2 požiūriai į žinių vadybą. Kaip žinios skirstomos? Kas yra žinios? Praktinis požiūris į žinias. Kas yra žinios? Žinių vadyba praktiniu požiūriu. Žinių vadybos poreikis ir atsakomybės. Organizacinės žinios ir jų struktūra (organizacinė kompetencija, lyderystė). Skaityti daugiau
Žinių vadybos sistemos su agento technologija pritaikymas sprendimų priėmimo palaikymui bendradarbiaujančio mokymosi aplinkojeĮvadas. Įžanga. Agentų technologija (angl. Agents technology). Agento technologijos funkcionalumas žinių vadyboje. Žinių vadybos sistemos architektūrinis modelis. Konkretaus atvejo analizė. Agentų apibūdinimo algoritmai. Proceso plėtojimo sistemos KM prototipas. KM darbo srautai su agento sistemos realizavimu. Rezultatai. Išvados. Skaityti daugiau
Žinių vadybos strategijos: daugelio atvejų studijaĮvadas. Pagrindiniai straipsnio teiginiai, tyrimo metodologija, tyrimo rezultatai. Pagrindiniai straipsnio teiginiai. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai. Straipsnio analizė ir interpretacija. Straipsnio teiginių, metodologijos ir tyrimo rezultatų interpretacija. Straipsnio teorinė, praktinė vertė. Straipsnio teiginių, metodologijos pritaikomumas Lietuvos verslo sąlygomis. Išvados. Skaityti daugiau
Žinių valdymasĮvadas. Žinių valdymo istorija. Žinių valdymo nauda. Žinių valdymo funkcijos. Žinių valdymo programa. Programos kūrimas. Programinė įranga žinių valdymui. Žinių valdymas ir strategija. Reikalavimai strategijai. Žinios, verslo strategijos ir technologijos. Patarimai, kuriant žinių valdymo sistemą. Išvados. Skaityti daugiau
Žinių valdymo sistemosĮvadas. Žinių valdymas. Žinių valdymo nauda. Žinių valdymo strategija. Infrastruktūros įvertinimas. Žinių valdymo sistemos analizė, projektavimas ir vystymas. Įdiegimas. Rezultatų vertinimas. Žinių valdymo sistemos privalumai ir trūkumai. Išvados. Skaityti daugiau
Žmogiškųjų išteklių strateginis valdymasĮvadas. Strateginis valdymas viešojo sektoriaus organizacijose. Žmogiškieji ištekliai. Strateginio valdymo ypatumai viešojo sektoriaus organizacijose. Žmogiškųjų išteklių vadyba ir valdymas. Sąsajos su organizacijos strateginiu valdymu. Strateginis žmogiškųjų išteklių valdymas. Strateginės analizės etapas. Strategijos kūrimo etapas. Žmogiškųjų išteklių strateginio valdymo metodologija. Žmogiškųjų išteklių strategijos formavimo ir įgyvendinimo procesas. Išvados. Skaityti daugiau
Žmogiškųjų išteklių teorija: Douglas McGregorĮvadas. Ankstyvieji požiūriai. Teorija X ir Y. D. McGregoro darbų kritika. Išvados. Skaityti daugiau
Žmogiškųjų išteklių valdymo ypatumai: UAB "Merko statyba"Įvadas. Pirmoji namų darbo dalis. Žmogiškųjų išteklių kaip valdymo objekto ypatybės. Valdymo ciklo analizė. Planavimas. Organizavimas. Kontrolė. Žmogiškųjų išteklių valdymo ypatumai. Planavimas. Verbavimas. Atranka. Mokymas ir tobulinimas. Vertinimas. Motyvacija. Antroji namų darbo dalis. UAB "Merko statyba". Įmonės "Merko statyba" darbuotojai. Įmonėje "Merko statyba" naudojami gaviniai, darbo priemonės. Darbo pasidalijimas, darbo koordinavimas pasirinktoje įmonėje. Žmogiškųjų išteklių valdymo ypatumai "Merko statyba" įmonėje. Planavimas. Verbavimas. Atranka. Mokymas ir tobulinimas. Vertinimas. Motyvacija. Išvados. Skaityti daugiau
Žmogiškųjų santykių koncepcijaĮžanga. E. Mėjo tyrimai. Žmogiškųjų santykių mokykla. Mary Parker Follett tyrimai. X ir Y vadybos teorijos. Apibendrinimas. Skaityti daugiau
Žmogiškųjų santykių mokyklaPowerPoint pristatymas. Žmogiškųjų santykių doktrina iškelia socialinių veiksnių įtaką gamybos valdymui ir suranda naujų būdų darbo našumui didinti. Organizacijai svarbu. Ištakos. Elton Mayo. Hawthorne eksperimentai. Eksperimentas: ryšys tarp darbo vietos apšvietimo ir darbo našumo. Eksperimentas: darbo sąlygų įtaka. Eksperimentas: elektros instaliacijos priežiūros kambarys. Hawthorne eksperimento išvados. Pagrindinė E. Mayo išvada. Žmogiškųjų santykių atstovė Mary Parker Follet. Vadovų ir pavaldinių santykiai. Vadovo atsakomybė. Vidiniai konfliktai. Mary Parker Follet išvada. Č.Bernardas. Duglas Magregoras. Žmogiškųjų santykių teorijos nuopelnai. Skaityti daugiau
Žuvies konservų gamybos verslo organizavimo proceso projektavimasKuriamo verslo aprašymas. Kuriamo verslo idėja ir esmė. Kuriamo verslo misija, vizija, tikslai ir uždaviniai. Įmonės veiklos charakteristika. Gaminamų gaminių nomenklatūra. Reikalingos žaliavos, medžiagos, prekės ir numatomi tiekėjai. Gaminių pirkėjai ir klientai. Įmonės išorinės aplinkos analizė. Pagrindiniai, pagalbiniai ir aptarnavimo procesai. Vadybinė įmonės struktūra. Apribojimai verslo kūrimui. Kuriamos įmonės steigimas. Verslo organizavimo modeliavimas. Organizavimo proceso darbai ir jų tarpusavio priklausomybė. Organizavimo proceso tinklinio modelio konstravimas. Organizavimo proceso modelio darbų laiko ir finansinių resursų parametrų nustatymas. Organizavimo proceso tinklinio modelio parametrų skaičiavimas lentelės metodu. Organizavimo proceso vykdymo grafiko konstravimas ir braižymas laiko masteliu. Finansinių resursų reikalavimo kalendorinio grafiko konstravimas ir jo optimizavimas. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Ведение коммерческих переговоровВедение деловой беседы. Подготовительные мероприятия. Начало беседы. Информирование присутствующих. Обоснование выдвигаемых положений. Вы бор способа аргументирования. Завершение беседы. Skaityti daugiau
Особенности делового общения с партнёрамPowerPoint pristatymas apie dalykinį bendravimą su prancūzais (rusų kalba). Основные черты характера французов. Стиль общения. Первый контакт и взаимные отношения. Взгляд на время. Гиерархия и статус. Стиль ведения переговоров. Деловая одежда. Деловые беседы. Деловые обеды. Skaityti daugiau
...