Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Vadybos namų darbai

Vadybos namų darbai (280 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Lietuvos verslo aplinkos analizė ir įvertinimas

    Įvadas. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Mokslinė-technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Išvados.
    Vadyba, namų darbas(7 puslapiai)
    2006-05-13
  • Likutinių II rūšies grindų dangos pardavimas "Ollo grindų" parduotuvėse

    Įvadas. Likutinių II rūšies grindų dangos pardavimo uždavinio charakteristika. Visa informacija apie brokuotas likutines grindų dangas. Likutinio kiekio pardavimo uždavinio sprendimo metodai. Sprendimo dalyviai. Išvados.
    Vadyba, namų darbas(8 puslapiai)
    2007-03-06
  • Lombardo verslo misija ir vizija

    Įvadas. Lombardų istorija Lietuvoje. Firmos veikla ir bruožai. Verslo vizijos ir misijos: pirmauti šios srities rinkoje; būti patraukliausia, paties geriausio aptarnavimo siekiančia įmonę, kurioje malonu klientams ir darbuotojams; pelninga bendrovės veikla; verslo plėtimas; papildomų paslaugų įdiegimas. 1 ir 2 tikslo įgyvendinimas. 3 tikslo įgyvendinimas. 4 tikslo įgyvendinimas. Išvados.
    Vadyba, namų darbas(7 puslapiai)
    2010-03-24
  • Maisto ir gėrimų skyriaus veiklos analizė

    Įvadas. Maisto ir gėrimų skyriaus veikla ir darbai. Maisto ir gėrimų skyriaus tikslai ir uždaviniai, pagrindinės funkcijos. Maisto ir gėrimų skyriaus struktūra ir personalas, ryšiai su kitais skyriais. Maisto ir gėrimų skyriaus vieta, patalpos viešbutyje, naudojamos priemonės ir įranga. Išvados.
    Vadyba, namų darbas(11 puslapių)
    2008-01-21
  • Maisto prekės (3)

    Maisto prekių cheminė sudėtis. Angliavandeniai, vitaminai ir mineralinės medžiagos. Reikšmė mityboje, funkcijos, paros poreikis, šaltiniai maiste. Nealkoholiniai gėrimai: mineraliniai vandenys ir vaisvandeniai. Žaliavos, gavyba, klasifikavimas, paskirtis, asortimentas, kokybė, laikymas. Sūdytos ir rūkytos žuvys. Sūdymo ir rūkymo būdai. Asortimentas, kokybė, laikymas. Pieno cheminė sudėtis ir maistinė vertė, saldaus pieno produktai: pienas ir grietinėlė. Rauginto pieno produktai. Reikšmė mityboje gamybos ypatumai, asortimentas. Suklasifikuoti ir išnagrinėti vienos maisto prekių grupės asortimentą, išrinkti pagrindinius gamintojus, pateikti du prekių ženklinimo pavyzdžius: vaisiai, daržovės ir jų produktai. Priedai (7).
    Vadyba, namų darbas(29 puslapiai)
    2010-02-25
  • Maitinimo organizavimas

    Pagrindiniai serviravimo principai. Pateikti pusryčių, pietų ir vakarienės serviruotę restorane. Tradicinio pobūvio iš dalies aptarnaujant organizavimas. Turistų grupių maitinimo restorane suderinimas, paraiškų parengimas. Parengti 1 dienos meniu (3 kartų maitinimas : pusryčiai, pietūs, vakarienė) turistų grupių maitinimui (Anglija, Japonija).
    Vadyba, namų darbas(13 puslapių)
    2007-04-17
  • Management analysis: internet service ZEBRA, company "TEO LT"

    Darbas anglų kalba. Vadybos analizė: interneto paslaugos ZEBRA "TEO LT" kompanijoje. Introduction. Product chosen for analysis is ZEBRA (internet). The operations are such. Occupational positions of operators. Organization structure. Participants of service (product) making process. Planning. Motivating. Controlling. Conclusion.
    Vadyba, namų darbas(4 puslapiai)
    2009-04-30
  • Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai

    Įvadas. Tyrimo aktualumas. marketingo esmė ir reikšmė įmonės veikloje. Marketingo samprata. Tikslas – suprasti marketingo esmę ir reikšmę įmonės veikloje. Uždaviniai. Marketingo kompleksas. Prekė. Tikslas – žinoti marketingo komplekso elementą prekė. Uždaviniai. Esminiai skirtumai tarp prekės ir paslaugos. Kaina. Tikslas – žinoti marketingo komplekso elementą kainą. Uždaviniai. Paskirstymas. Tikslas – žinoti marketingo komplekso elementą paskirstymas. Uždaviniai. Prekių paskirstymo keliai. Rėmimas. Tikslas – žinoti marketingo komplekso elementą rėmimas. Uždaviniai. Marketingo komplekso elementų ryšys. Tikslas – išanalizuoti marketingo komplekso ryšį. Uždavinys – suprasti ir išsiaiškinti marketingo komplekso elementų ryšį.
    Vadyba, namų darbas(22 puslapiai)
    2010-04-02
  • Marketingo planas: viešbutis "Auksinės kopos"

    Apibūdinkite šios įmonės vartotoją (tikslinį rinką) ir vartotojų elgseną: išanalizuokite veiksnius, turinčios įtakos šios įmonės vartotojo pirkimo sprendimams. Aprašykite ir įvertinkite įmonės rėmimo politiką: priemones ir strategiją. Konkurentų analizė: produktai, kainų lygis, rėmimo ir paskirstymo politika, įvaizdis ir kiti veiksniai.
    Vadyba, namų darbas(10 puslapių)
    2006-01-31
  • Materialaus produkto gamybos proceso valdymo praktika organizacijoje: šaldyti duonos ir pyrago gaminiai UAB "Mantinga"

    Įvadas. Produkto darymo organizacijoje proceso teorinis valdymo modelis. Produkto darymo proceso valdymo praktika organizacijoje. Proceso ir jo valdymo dalyviai. Planavimas. Skatinimas. Kontrolė. Išvados.
    Vadyba, namų darbas(9 puslapiai)
    2007-04-03
  • My company: "Vitucio pica"

    Darbas anglų kalba. Mano kompanija: "Vitucio pica". About company. Mission and vision. Company structure. Competitiveness. Launching new product. Statistics. SWOT. "Vitucio pica" balance sheet.
    Vadyba, namų darbas(6 puslapiai)
    2010-04-22
  • Modelio sudarymas ir sprendimas. Vadybinis sprendimo rezultatų panaudojimas

    Įvadas. Modelio sudarymas ir sprendimas. Uždavinio suvokimas. Uždavinio formulavimas. Modelio sudarymas. Sprendimas. Vadybinis sprendimo rezultatų panaudojimas. Proceso nustatymas. Sprendimų įgyvendinimas. Pastovaus tobulinimo planas. Išvados.
    Vadyba, namų darbas(8 puslapiai)
    2010-04-01
  • Mokymasis organizacijoje, besimokančios organizacijos esmė

    Kolektyvinis mokymasis organizacijoje. Įvadas.tikslai: Išsiaiškinti pagrindinius besimokančios organizacijos principus, Atskleisti kolektyvinio mokymosi organizacijoje niuansus. Teorinė apžvalga. Besimokanti organizacija. Kas yra besimokanti organizacija. Žinių vadyba besimokančioje organizacijoje. Besimokančios organizacijos bruožai. Kolektyvinis mokymasis. Organizacinis mokymasis. Straipsnio problemos analizė. Praktinis aspektas. Temos svarba ir reikšmė žinių vadybai. Išvados.
    Vadyba, namų darbas(15 puslapių)
    2010-01-21
  • Motivation. Cultural diversity

    Darbas anglų kalba. Motyvai. Motyvacija. Kultūrinė įvairovė.
    Vadyba, namų darbas(3 puslapiai)
    2007-12-07
  • Naujo produkto kūrimo procesas: Sofos-lovos modifikavimas

    Naujo produkto kūrimo procesas. Praktinė dalis. Vartotojų segmentai. Modifikuojamo produkto unikalumas. Produkto įvedimo į rinką strategija. Apibendrinimas.
    Vadyba, namų darbas(7 puslapiai)
    2011-04-22
  • Nematerialaus skatinimo būdai bei priemonės

    Pranešimas. Įvadas. Nematerialus skatinimas. Apie kiekvieną nematerialaus skatinimo būdą bei priemonę atskirai. Išvados.
    Vadyba, namų darbas(3 puslapiai)
    2009-10-13
  • Nuo prekės ženklo vertės iki kliento vertės

    Nuo prekės ženklo vertės iki kliento vertės. Martin Christopher. Kliento išmanymas. Reklamos įtakos nuosmukis. Suvokiama produkto lygybė. Kainos konkuravimas. Perkamosios jėgos telkimasis. Vartotojų rinkos suirimas. Perėjimas nuo prekės ženklo vertės iki kliento vertės. Vertingumo klientui apibūdinimas. Marketingo privalumo šaltiniai. Vartotojų privilegijos. Kliento privilegijos. Tiekimo grandinės efektyvumas. Vertingumo klientui tiekimas. Išvados.
    Vadyba, namų darbas(7 puslapiai)
    2007-12-10
  • Organizacijos aplinka

    Įvadas. Organizacijos aplinkos esmė. Organizacijos išorinė aplinka. Tiesioginio poveikio veiksniai. Netiesioginio poveikio veiksniai. Išorinės aplinkos analizė. Organizacijos vidinė aplinka. Organizacijos vidinės aplinkos veiksniai. Išvados.
    Vadyba, namų darbas(19 puslapių)
    2007-12-03
  • Organizacijos aplinka (3)

    Organizacijos aplinka. Penki pagrindiniai pokyčių valdymo veiksniai. Išorinės aplinkos įvertinimas. Pokyčių valdymas. Ryšys tarp strateginių ir veiklos pokyčių. Žmogiškieji ištekliai, turtas ir įsipareigojimai. Suderinamumas pokyčių valdyme. Aplinkos įvertinimas. Pramoninė organizacija planavimas. Pramonė, kultūra ir suvokimas. Aplinkos suvokimas: poveikis ir aiškinimas. Gyvybės draudimas. Išvados.
    Vadyba, namų darbas(7 puslapiai)
    2009-12-11
  • Organizacijos aplinka. Etika ir socialinė atsakomybė

    Įvadas. Tikslas: patyrinėti, kokiu būdu etika ir socialinė atsakomybė galėtų geriausiai "integruotis" į organizacijos aplinką. Organizacijos aplinka. Pagrindinis organizacijos tikslas. Išorinės aplinkos veiksniai. Pagrindiniai išoriniai veiksniai, tiesiogiai ir netiesiogiai darantys įtaką organizacijos veiklai. Vidinė verslo aplinka. Etika. Etiniu požiūriu verslą galima vertinti 5 aspektais. Yra išskiriamos etinės nuostatos, privalomos verslininkui. Socialinė atsakomybė. Socialinės atsakomybės koncepcija traktuojama dvejopai. Yra pažymimi du socialinės atsakomybės principai. Išvados.
    Vadyba, namų darbas(5 puslapiai)
    2007-10-31
Puslapyje rodyti po