Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo aktualumas. marketingo esmė ir reikšmė įmonės veikloje. Marketingo samprata. Tikslas – suprasti marketingo esmę ir reikšmę įmonės veikloje. Uždaviniai. Marketingo kompleksas. Prekė. Tikslas – žinoti marketingo komplekso elementą prekė. Uždaviniai. Esminiai skirtumai tarp prekės ir paslaugos. Kaina. Tikslas – žinoti marketingo komplekso elementą kainą. Uždaviniai. Paskirstymas. Tikslas – žinoti marketingo komplekso elementą paskirstymas. Uždaviniai. Prekių paskirstymo keliai. Rėmimas. Tikslas – žinoti marketingo komplekso elementą rėmimas. Uždaviniai. Marketingo komplekso elementų ryšys. Tikslas – išanalizuoti marketingo komplekso ryšį. Uždavinys – suprasti ir išsiaiškinti marketingo komplekso elementų ryšį.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-04-02
DalykasVadybos namų darbas
KategorijaVadyba
TipasNamų darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis38.11 KB
AutoriusRasa
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasKudabienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo kompleksu elementu analizes teoriniai aspektai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 22 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Kudabienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą