Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai

Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo aktualumas. marketingo esmė ir reikšmė įmonės veikloje. Marketingo samprata. Tikslas – suprasti marketingo esmę ir reikšmę įmonės veikloje. Uždaviniai. Marketingo kompleksas. Prekė. Tikslas – žinoti marketingo komplekso elementą prekė. Uždaviniai. Esminiai skirtumai tarp prekės ir paslaugos. Kaina. Tikslas – žinoti marketingo komplekso elementą kainą. Uždaviniai. Paskirstymas. Tikslas – žinoti marketingo komplekso elementą paskirstymas. Uždaviniai. Prekių paskirstymo keliai. Rėmimas. Tikslas – žinoti marketingo komplekso elementą rėmimas. Uždaviniai. Marketingo komplekso elementų ryšys. Tikslas – išanalizuoti marketingo komplekso ryšį. Uždavinys – suprasti ir išsiaiškinti marketingo komplekso elementų ryšį.

Rašto darbo duomenys
DalykasVadybos namų darbas
KategorijaVadyba
TipasNamų darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis38.11 KB
AutoriusRasa
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasKudabienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo kompleksu elementu analizes teoriniai aspektai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 22 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Kudabienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą