Šperos.lt > Vadyba
Produkto darymo valdymo praktika organizacijoje: plytelių gamyba "Ferroplast"PowerPoint pristatymas. Įvadas. Darbo produktas. Produkto darymo technologinis procesas. Darbo priemonės. Darbuotojai. Gamybos paruošimas. Gamyba. FP cechas. Darbuotojų skaičius. Teorinis valdymo modelis. Planavimo fazės. Organizavimas. Gamybos proceso organizavimo tvarka. Kontrolė - Reguliavimas. Nuo ko priklauso kontrolės sėkmė? Skatinimas. Skatinimo keliai. Praktinis valdymo modelis. FP Cecho planavimas. Operatyviniai planai. Gamybos paruošimo vadovas privalo suplanuoti. Gamybos vadovas privalo suplanuoti ir užtikrinti šiuos rodiklius. FP cecho meistras planuoja. FP cecho organizavimas. FP cecho skatinimas. Darbuotojų skatinimas. Darbo vertinimas. Kontrolė. Išvados. Skaityti daugiau
Produkto gamybos proceso valdymo praktika organizacijoje: rąstinių namų ir pirčių gamybaOrganizacijos produktas – rąstiniai namai ir pirtys. Valdymo struktūra. Proceso ir jo valdymo dalyviai. Planavimas. Skatinimas. Kontrolė. Išvados. Skaityti daugiau
Produkto gaminimo veiklos organizavimasOrganizavimas. Valdymo organizavimas. Štabinė valdymo struktūra. Organizacinės valdymo struktūros formavimo teoriniai pagrindai. Pagrindiniai įmonės valdymo organai ir jų funkcijos. Organizacinių valdymo struktūrų priklausomybė nuo įmonės tipo. Formalūs valdymo struktūrų formavimo būdai. Atskirų darbuotojų grupių kiekybinių normatyvų nustatymas. Neformalių ryšių ir atsakomybės laipsnio analizė. Priedas: apklausa. Darbas iliustruotas paveikslėliais. Skaityti daugiau
Produkto kainos analizė: pomidoraiĮvadas. Prekės ir prekybos objektų charakteristika. Prekės charakteristika. Prekybos objektai. Prekės kainų stebėjimas ir kitimas prekybos objektuose. Prekės kainų stebėjimas ir kitimas. Kainų kitimas prekybos centre "Norfa". Kainų kitimas prekybos centre "Maxima". Kainų kitimas prekybos centre "Iki". Kainų kitimas prekybos centre "Cento". Prekės kainų analizė. Rinkos kaina. Vidutinė kaina. Išvados. Skaityti daugiau
Produkto kainų stebėjimas ir analizėTraškučių Lay's kainų analizė trijose prekybos vietose Vilniaus mieste: produkto aprašymas, kainų analizė (grafikai, lentelės). Skaityti daugiau
Produkto, paslaugų kūrimas ir vykdymasĮvadas. Veiklos organizavimo vadybinė charakteristika. Naujos veiklos (produkto, paslaugų) kūrimo organizavimas. Naujo produkto projektavimas ir darbų organizavimas. Įrengimų parinkimas. Gamybinių srautų projektavimas. Naujo produkto gamybos organizavimo principai. Naujo produkto gyvavimo ciklas. Gamybinė programa. Galimi gamybinės veiklos organizavimo variantai. Technologinė specializavimo forma. Daiktinė specializavimo forma. Veiklos organizavimo elementų poreikis. Gamybiniai–technologiniai įrengimai. Technologinė specializavimo forma (1-as variantas). Daiktinė specializavimo forma. Pertraukiamo veikimo srovinė linija (2-as variantas). Daugiadaiktė srovinė linija (3-as variantas). Pastatai. Pagrindinės veiklos. Pagalbinės, aptarnavimo, kokybės kontrolės patalpos. Administracinės ir buitinės patalpos. Personalas. Pagrindiniai darbininkai. Pagalbiniai ir aptarnavimo darbininkai. Vadovai, specialistai, tarnautojai. Medžiagos. Įrankiai. Visų rūšių energija. Veiklos organizavimas. Pagrindinės gamybinės veiklos organizavimas. Išdėstymas erdvėje (trimis būdais). Išdėstymas laike. Operacijų derinimo būdai. Darbo grafikų formavimas srovinėje linijoje, tarpoperacinių atsargų mažinimo galimybių išsiaiškinimas. Daugiastaklinio darbo organizavimas. Ciklograma. Pagalbinės veiklos ir aptarnavimo organizavimas. Remonto ūkio. Įrankių ūkio. Medžiagų atsargų valdymas. Sandėlių organizavimas. Vidaus transporto organizavimas. Kokybės kontrolės organizavimas. Kitų veiklų organizavimas. Gamybinės struktūros formavimas. Organizacinė valdymo struktūra. Išvados. Priedai (5). Skaityti daugiau
Produktų ir paslaugų konkurencingumasIšanalizuoti, kokiu būdu standartai gali didinti produktų ir paslaugų konkurencingumą vidaus ir užsienio rinkoje. Vartotojo tenkinimo strategija. Lygiavimasis į kitų kompanijų geriausius veiklos kokybės lygmenis. Konkurencingumas. Techninis konkurencingumo palyginimas. Skaityti daugiau
Profesinė praktika individualioje įmonėje "Lotera"Praktikos ataskaita ir PowerPoint pristatymas. Įvadas. Įmonės veiklos apžvalga. Valdymo struktūra. Įmonės produktų paskirstymas. Personalo valdymo uždaviniai. Personalo poreikio planavimas. Įdarbinimas ir kandidatų atrinkimas. Darbuotojų motyvavimas ir skatinimas. Personalo valdymo strategija. Išvados. Skaityti daugiau
Profesinė rizikaRizikos identifikavimas. Rizikos tyrimas ir nustatymas. Rizikos šalinimo ir mažinimo priemonės. Išvados. Skaityti daugiau
Profesinės praktikos ataskaita: drabužių siuvimas UAB "Dangija"Įvadas. Įmonės charakteristika. Esama situacija ir ateities perspektyvos. Rinkos situacija. Mikro ir makro aplinkos vertinimas. Ekonominė dalis. Įmonės tikslų sistema. Įmonės išlaidų struktūra, jos kitimo tendencijos. Bendra ekonominių rodiklių charakteristika. Vadybos dalis. Organizacijos valdymo schema. UAB "Dangija" darbų pasiskirstymas. Planavimo procesas įmonėje. Darbuotojų organizavimo analizė. Darbuotojų kaita. Vadovavimo darbuotojams analizė. Įmonės kultūros apibūdinimas. Darbuotojų skatinimo sistema. Dominuojantys vadovavimo stiliai. Susirinkimai. Laidavimo sistema įmonėje. Marketingo dalis. Marketingo vieta įmonėje. UAB "Dangija" kainų politika. UAB "Dangija" reklama. Marketingo sprendimai, susiję su paslaugų kainomis. Paslaugos pasiskirstymo kanalai. Tiesioginis marketingas. Apskaitos dalis. Apskaitos skyrius įmonėje. Banko ir kasos operacijų apskaita. Finansinių ir ekonominių rodiklių analizė. Įmonės mokami mokesčiai. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (6). Skaityti daugiau
Profesinės praktikos ataskaita: mažmeninė prekyba maisto produktais UAB "Kelerija"Įvadinė dalis. Organizacijos charakteristika. Rinkos situacija. Mikro ir makro aplinkos vertinimas. Ekonominė dalis. Įmonės tikslų sistema. Įmonės išlaidų struktūra, jos kitimo tendencijos. Bendra ekonominių rodiklių charakteristika. Prekių tiekimo procesai įmonėje. Vadybos dalis. Organizacijos valdymo schema. Organizacinės struktūros tipas. Įmonės valdymo strategija. Planavimo procesas įmonėje. Personalo (darbuotojų) organizavimo analizė. Vadovavimo darbuotojams analizė. Įmonės kultūros apibūdinimas. Darbuotojų skatinimo sistema. Dominuojantys vadovavimo stiliai. Susirinkimai. Laidavimo sistema įmonėje. Marketingo dalis. Marketingo vieta įmonėje. Tiriamoji veikla įmonėje. Prekės, jų gylis ir plotis. Prekių kainų politika. Prekių paskirstymo kanalai. Komunikacijos procesas įmonėje. Tiesioginis marketingas. Marketingo plėtros galimybės. Apskaitos dalis. Apskaitos skyrius įmonėje. Banko ir kasos operacijų apskaita. Finansinių ir ekonominių rodiklių analizė. Įmonės mokami mokesčiai. išvados ir pasiūlymai. Savo praktinės veiklos vertinimas. Skaityti daugiau
Profesinės praktikos ataskaita: minkštų baldų gamyba UAB "Lukandra"Įvadinė dalis. UAB "Lukandra" yra minkštų baldų gamybos įmonė, gaminanti kokybiškus klasikinio bei modernaus dizaino minkštus baldus svetainei, miegamajam, vaikų kambariui, viešbučiui ir biurui. Valdymas. Marketingas. Apskaita. Praktikos vertinimas. Skaityti daugiau
Profesinės praktikos ataskaita: reklamos agentūra UAB "Daibera"Įvadas. Įmonės veikla. Veiklos organizavimas. Pagrindinės projektų vadovo, vadybininko funkcijos. Klientų aptarnavimo principai. Įmonės vidaus kultūra. Įmonės teikiamos paslaugos. Paslaugų SWOT analizė. Paslaugos konkurencinis pranašumas. Konkurentų apžvalga. Savireklama. Internetinis firmos puslapis. Įmonės komunikacijos problemos, trūkumai, siūlymai įmonės reklamai tobulinti. Reklamos projektas. Veiklos aprašas. Išvados. Skaityti daugiau
Profesinės praktikos ataskaita: reklamos paslaugos UAB "Algera"Įvadas. Įmonės pristatymas. Vizija, misija, veiklos kryptis, tikslai, uždaviniai. Valdymo struktūra. Pagrindinės reklamos projektų vadovo funkcijos. Veiklos organizavimas. Teikiamos paslaugos. Vidaus kultūra. Įgytų kompetencijų analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Profesinės praktikos ataskaita: vadovo padėjėjas Vilniaus kolegijojePraktikos vietos aprašymas. Praktikos tikslų pasiekimo analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Profesinės praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas" UAB "Bistroma"Įvadas. Praktiką atlikau UAB "Bistroma" įmonės vardu įregistruotame viešbutyje "Babilonas". Įmonės charakteristika, esama situacija ir ateities perspektyvos. Rinkos situacija, kurioje įmonė veikia. Mikro ir makro aplinkos vertinimas. Ekonominė dalis. Įmonės tikslų sistema. Įmonės išlaidų struktūra, jos kitimo tendencijos. Bendra ekonominių rodiklių charakteristika. Gamybos ir paslaugų teikimo procesai įmonėje. Vadybos dalis. Organizacijos valdymo schema. Viešbučio "Babilonas" darbų pasiskirstymas. Planavimo procesas įmonėje. Darbuotojų organizavimo analizė. Vadovavimo darbuotojams analizė. Laidavimo sistema įmonėje. Marketingo dalis. Marketingo vieta viešbutyje. Prekės ir paslaugos. Prekių ar paslaugų kainų politika. Paslaugų paskirstymo kanalai, pardavimų vietos. Komunikacijos procesas viešbutyje. Tiesioginis marketingas. Marketingo plėtros perspektyvos įmonėje. Apskaitos dalis. Apskaitos skyrius įmonėje. Banko ir kasos operacijų apskaita. Finansinių ir ekonominių rodiklių analizė. Įmonės mokami mokesčiai. Išvados ir pasiūlymai. Praktikos vertinimas. Skaityti daugiau
Profesinės sąjungosĮvadas. Profesinės sąjungos. Profesinės sąjungos įsteigimas; veiklos sustabdymas ar nutraukimas. Juridinio asmens teisių įgijimas. Narių ekonominių ir socialinių teisių gynimas; santykiai su darbdaviais. Išvados. Skaityti daugiau
Profesinio bendravimo pagrindaiBendravimo modelis ir trikdžiai. Pagrindinės bendravimo sąvokos, funkcijos, tikslai. Bendravimo lygiai ir būdai. Komunikacijos proceso modelis. Kultūros įtaka bendravimo sėkmei. Komunikacijos barjerai ir jų šalinimas. Skaityti daugiau
Profesinio bendravimo pagrindai (2)Argumentavimas. Argumentavimo klausimai. Skaityti daugiau
Profesinio bendravimo pagrindai (3)Sėkmingo bendravimo prielaidos. Informacijos siuntimo efektyvumo didinimas. Informacijos priėmimo efektyvumo didinimas. Klausymosi menas, bendravimo stiliai. Informacijos perdavimo tobulinimo galimybės. Transakcinės analizė teorija. Džohari (Johari) langas. Transakcinės analizė teorija. Džohari (Johari) langas. Skaityti daugiau
......