Pagrindinės verslo vystymosi problemos LietuvojeVadyba, referatas
(9 puslapiai)
Įvadas. Tikslas - atskleisti verslo teisinio reguliavimo priemones ir būdus ir įvertinti pagrindines verslo vystymosi problemas Lietuvoje. Valstybė ir verslas. Verslo reguliavimo formos ir metodai. Kliūtys, trukdančios verslo plėtrai. Smulkaus ir vidutinio verslo parama. Teikiama valstybės parama. Išvados. Skaityti daugiau
Paklausos duomenų rinkimo būdai, esmė ir palyginimasVadyba, namų darbas
(15 puslapių)
Įvadas. Duomenų rinkimo būdai. Stebėjimas. Ekspertų apklausa. Pirkėjų apklausa. Tiesioginė (asmeninė) apklausa. Netiesioginė apklausa. Klausimų parinkimas. Kainos eksperimentai. Statistinių duomenų panaudojimas. Duomenų rinkimo būdų palyginimas. Išvados. PowerPoint pristatymas (11 skaidrių). Skaityti daugiau
Paklausos elastingumo teorija ir jos taikymas praktikojeVadyba, kursinis darbas
(27 puslapiai)
Įvadas. Tikslas yra atskleisti paklausos elastingumo teorijos ypatumus ir kuo aiškiau apibrėžti jos pritaikymą praktikoje. Paklausos samprata. Paklausos elastingumo teorija. Elastingumo samprata ekonomikoje. Paklausos elastingumas kainų atžvilgiu. Paklausos elastingumo rūšys ir jų grafinė išraiška. Paklausos elastingumą lemiantys veiksniai. Paklausos elastingumas ir bendrosios pajamos. Paklausos elastingumas pajamoms. Kryžminis elastingumas. Elastingumo skaičiavimas ir problemos. Elastingumo teorijos praktinis taikymas. Valstybinė kainų kontrolė. Elastingumo poveikis mokesčių efektui. Paklausos elastingumo pavyzdžiai. Išvados. Skaityti daugiau
Palankios aplinkos smulkiam ir vidutiniam verslui sudarymo modelisVadyba, referatas
(3 puslapiai)
Įvadas. Darbo tikslas – sukurti palankios aplinkos smulkiam ir vidutiniam verslo plėtrai sudarymo modelį. Smulkusis ir vidutinis verslas. Smulkaus ir vidutinio verslo samprata. Smulkiojo ir vidutinio verslo reikšmė ekonomikai. Smulkaus ir vidutinio verslo finansavimo galimybės. Parama vidutiniam ir smulkiajam verslui. Smulkaus ir vidutinio verslo palankios aplinkos plėtros modelis ir pasipriešinimo jam įveikimo būdai. Smulkaus ir vidutinio verslo SWOT analizė. Palankios aplinkos smulkaus ir vidutinio verslui plėtros modelis. Pasipriešinimo palankios aplinkos smulkiam ir vidutiniam verslui modeliui įveikimo būdai. Išvados. Skaityti daugiau
Paramos paketasVadyba, pristatymas
(21 skaidrė)
PowerPoint pristatymas. Kokybiško paketo sukūrimas. Tyrimo organizavimas. Paramos ir paramos paketo apibūdinimas. Sporto rinkodaros kompleksas. Sporto produktas ir sporto rinkos. Rėmimas. Kaina. Paramos paketo ruošimo aspektai. Idealaus paramos paketo algoritminė schema ir tyrimo rezultatai. Idealaus paramos paketo algoritminė schema ir tyrimo rezultatai. Išvados. Skaityti daugiau
Pardavėjo-kasininko pareigybės pasas: UAB "Abarka"Vadyba, namų darbas
(4 puslapiai)
Bendroji dalis. Tikslai. Funkcijos. Informacija. Teisės. Atsakomybė. Skaityti daugiau
Pardavimo organizavimo profesinė praktika parduotuvėje "Mds"Vadyba, praktikos ataskaita
(12 puslapių)
Įvadas. Įmonės charakteristika. Prekių asortimentas. Bendravimas su klientais ir jų aptarnavimas. Vartotojų teisės. Parduotuvės įrengimai. Rėmimas. Išvados ir siūlymai. Priedai (1). Skaityti daugiau
Pardavimo organizavimo profesinė praktika: arbatos parduotuvių tinklas UAB "Skonis ir kvapas"Vadyba, praktikos ataskaita
(19 puslapių)
Įvadas. UAB "Skonis ir kvapas" darbo saugos reikalavimai, teisinis statusas ir kiti ypatumai. UAB "Skonis ir kvapas" pardavimo strategijos, taktika ir organizacinės priemonės. Komunikacijos procesas UAB "Skonis ir kvapas". Reklamos, pardavimo skatinimo, asmeninio pardavimo efektyvumas UAB "Skonis ir kvapas". Reklama. Pardavimų skatinimas. Asmeninis pardavimas. UAB "Skonis ir kvapas" savitarnos organizavimo ypatumai, įtaka pardavimo proceso efektyvumui. Kiti pardavimo metodai, taikomi UAB "Skonis ir kvapas". UAB "Skonis ir kvapas" klientų tipai, jiems būdingos savybės bei aptarnavimo ypatumai pardavimo procese. UAB "Skonis ir kvapas" prekybos salės įrengimas, jo svarba pardavimo proceso organizavimui bei prekių pateikimas. UAB "Skonis ir kvapas" prekių paruošimo pardavimui svarba ir ypatumai. Pardavimo veiklos efektyvumas UAB "Skonis ir kvapas". Vartotojų teisės bei jų gynimo organizavimas UAB "Skonis ir kvapas". Prekybiniai įrengimai UAB "Skonis ir kvapas". Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Pardavimo strategijos formavimas: vaistų gamyba UAB "Aconitum"Vadyba, referatas
(9 puslapiai)
Įvadas. Darbo tikslas. ištirti pardavimo strategijos formavimą UAB "Aconitum". Bendrovė "Aconitum" - medicininės paskirties preparatų, maisto papildų bei vienintelė homeopatinių vaistų gamintoja Lietuvoje. Įmonės charakteristika. Įmonės veiklos organizavimas. Pardavimo padalinio veiklos organizavimo analizė. Pateikimo kanalų parinkimas. Įmonės pardavimo strategijos analizė. Pardavimo strategijos nustatymas. Pardavimų padalinio darbuotojų skatinimas. Pardavimų skatinimo priemonės. Orientuotos į vartotoją. Išvados. Skaityti daugiau
Pardavimų formos prekybojeVadyba, konspektas
(18 puslapių)
Pardavimų formos prekyboje. Pardavimo tipų parametrai. Prekybos metodai. Tradicinė prekyba. Laisvas atrankos metodas. Savitarna. Biržos kaip pirkimo ir pardavimo vieta. Privačios biržos. Prekyba aukcionuose. Mažmeninės prekybos pardavimo formos. Tiesioginis pardavimas. Siunčiamoji prekyba. Elektroninė mažmeninė prekyba. Elektroninės parduotuvės. Didmeninės prekybos įmonių rūšys ir pardavimo formos. Skaityti daugiau
Pardavimų organizavimo ataskaita: UAB "EG kompiuteriai"Vadyba, pristatymas
(8 skaidrės)
PowerPoint pristatymas. Įvadas. Tyrimo objektas: UAB "EG kompiuteriai" veikla. Darbo tikslas: Įtvirtinti teorines žinias prekybos įmonės veikloje bei gebėti įvertinti pirkimo pardavimo procesus tenkinant klientų poreikius, priimti reikalingus sprendimus pirkimo pardavimo procese. UAB "EG kompiuteriai" marketingo padalinio darbas. UAB "EG kompiuteriai" pardavimo valdymo principai bei veiklą įtakojantys veiksniai. UAB "EG kompiuteriai" asortimentas. UAB "EG kompiuteriai" rėmimas. UAB "EG kompiuteriai" paskirstymo politika. Pirkėjų aptarnavimo kokybė, organizuojant prekių pirkimą, paskirstymą, pardavimą. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Pardavimų vadybaVadyba, referatas
(15 puslapių)
Įvadas. Pardavimo padalinio vieta įmonės organizacinėje valdymo struktūroje. Pardavimo valdymo esmė ir funkcijos. Pardavimo programos parengimas ir valdymas. Pardavimų prognozavimas ir planavimas. Pardavimų organizavimas. Pardavimo procesas ir pardavimo teorijos. Asmeninio pardavimo procesas. Pardavimas telefonu. Išvados. Skaityti daugiau
Pardavimų vadyba: reklama, prekių paskirstymasVadyba, referatas
(7 puslapiai)
Pardavimų vadyba: reklama, prekių paskirstymas. Rėmimas (promotion). Reklama (advertisement). Ar reklama naudinga visuomenės požiūriu? Prekių paskirstymas. Skaityti daugiau
Įvadas. Teorinė dalis. Praktinė dalis. Trumpas įmonių apibūdinimas. Pareiginių nuostatų palyginimas. Bendroji dalis. Veiklos tikslai. Funkcijos ir uždaviniai, pareigos. Planai ir atskaitos. Teisės. Atsakomybė. Išvados. Skaityti daugiau
Pardavimų valdymasVadyba, konspektas
(9 puslapiai)
Pardavimų valdymo samprata. Pardavimų planavimas. Pardavimo planavimo procesas. Pardavimo strategijos parinkimas. Pardavimo strategijos ir jų taikymas. Pardavimo programos biudžetas. Rėmimas. Prekių paskirstymas. Pardavimo organizavimas. Kontrolės procesas. Skaityti daugiau
Pardavimų valdymo specifikacijos praktikos ataskaita: UAB "Maxima LT"Vadyba, praktikos ataskaita
(23 puslapiai)
Įvadas. Praktikos aprašymas. Trumpa UAB "Maxima Lt" istorija. Prekių asortimentas ir jų užpajamavimas parduotuvėje. Triguba kokybės kontrolė. Geriausios kainos ir taiklus asortimentas. Prekių kokybės pakitimų priežastys. Efektyvaus pardavimo faktoriai. Pardavimo skatinimas. Pardavimo skatinimo tikslai. Gamybos proceso organizavimas įmonėje. Mažmeninės prekybos pardavimo formos. Galimybės Maxima Lt įmonėje kelti darbuotojų kvalifikacijos lygį. Išvados. Priedas (1). PowerPoint pristatymas (11 skaidrių). Skaityti daugiau
Parduotuvės personalo valdymo veiklų analizėVadyba, namų darbas
(6 puslapiai)
Personalo apskaita. Darbų analizė. Personalo planavimas. Personalo verbavimas. Personalo atranka. Personalo adaptavimas. Personalo vertinimas. Personalo mokymas ir tobulinimas. Personalo judėjimo valdymas. Atlygis už darbą ir darbų sauga. Išvados. Skaityti daugiau
PowerPoint pristatymas. Struktūros ir strategijos derinimas. Chandlerio tezė ir septynių "S" modelis. Strategijos įgyvendinimo programų tipai. Išteklių paskirstymas. Stebėsena ir kontrolė. Skaityti daugiau
Pareto dėsnis (80/20 principas)Vadyba, referatas
(6 puslapiai)
Įvadas. Pareto atradimas. Sisteminga ir nuspėjama balanso stoka. 1949 m. Zipfo mažiausių pastangų dėsnis. 1951 m. Jurano keleto svarbiausių punktų taisyklė ir Japonijos kilimas. 1960 – 1990m. progresas vadovaujantis 80/20 principu. Laimėtojas gauna viską. Laimėtojas gauna viską. Skaityti daugiau
Pasaulinių operacijų ir tiekimo grandinės vadybaVadyba, pristatymas
(12 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Tiekimo grandinės vadyba. Tiekimo grandinės vadyba Lietuvoje. Pasauliniai ištekliai. Pasaulinių išteklių tiekimo kainos sudėtis. Pasaulinių išteklių naudojimo priežastys. Gamybos sistemos. Kokybės gerinimas ir kainų mažinimas pažangiausiais gamybos būdais. Standartizavimo nauda. Tarptautinių operacijų standartizavimo / normavimo kliūtys. Vietinė gamybos sistema. Gamybinės sistemos operacijos. Skaityti daugiau