Šperos.lt > Vadyba
Pramonės nuosavybės objektai, jų apsaugos ypatumai, apsauginiai dokumentaiĮžanga. Pramonės nuosavybės objektai. Išradimas. Naudingasis modelis. Pramonės dizainas. Prekių ir paslaugų ženklai. Prekių kilmės vietos nuorodos bei kilmės vietos pavadinimas. Firmos vardas. Apsauga nuo nesąžiningos konkurencijos. Puslaidininkių gaminių topografijų. Gamybos paslaptys. Apsaugos ypatumai, apsauginiai dokumentai. Patentinė paraiška. Patentavimo patikėtinis. Paraiškų ekspertizės sistema. Apsaugos dokumentai. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentaiĮvadas. Darbo tikslas: pagal marketinge plačiai naudojamą 4P prekės ar paslaugos analizės modelį, įvertinti Yamaha muzikos instrumentus, išanalizuoti šios kompanijos politiką, kurios dėka, jie yra lyderiai muzikinių instrumentų rinkoje visame pasaulyje. Prekė. Prekių asortimentas. Kaina. Paskirstymas (vieta). Kompanijos "Yamaha" bendrasis rėmimo planas. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės identifikavimasPrekės identifikavimo samprata. Prekės identifikavimas. Markė. Prekės ženklas. Prekės vardas. Prekės simbolis. Prekės vardų strategijos. Grupinis prekės vardas. Individualus prekės vardas. Prekės įpakavimo sprendimai. Pakuotė. Pakuotės funkcijos. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės pritaikymas užsienio rinkomsĮvadas. Darbo tikslas. Įrodyti prekės pritaikymo užsienio rinkoms reikšmę vykdant tarptautinį verslą dabartinėmis konkurencinėmis sąlygomis. Prekių standartizavimas ir pritaikymas. Prekės pritaikymą lemiantys veiksniai. Rinkos aplinka. Vyriausybės reguliavimas ir netarifiniai barjerai. Kultūra ir vartotojų elgsena. Ekonominis išsivystymas. Konkurentų siūlomos prekės. Klimatas ir geografija. Prekės charakteristikos. Prekės sudedamosios dalys. Prekės ženklas. Pakuotė. Išvaizda. Kokybė ir papildomos paslaugos. Kaina. Įmonės svarstymai. Prekės pardavimo užsienio rinkose strategijos. Prekės paskirstymas be pakeitimų. Rėmimo pritaikymas. Prekės pritaikymas. Dvigubas pritaikymas. Naujos prekės sukūrimas. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės ženklo vardasPranešimas. Įžanga. Prekės ženklo elementai. Pagrindinės prekės vardo funkcijos. Prekės vardus gali padėti sugalvoti. Taisyklės prekės vardui parinkti. Prekės vardo požymiai. Prekės ženklų vardai Lietuvoje. Išvados. Skaityti daugiau
Prekybinės veiklos valdymo analizė: UAB "Ageseta"Įvadas. Valdymo objekto ypatybės. Valdymo struktūros tinklas. Prekybinės veiklos planavimas. Organizavimas. Skatinimas. Kontrolė ir reguliavimas. Išvados. Skaityti daugiau
Prekybiniai automataiĮvadas. Prekybiniai automatai. Prekybinių automatų naudojimas. Prekybinės įrangos įtaka prekybos technologijoms. Automatai. Vending automatai. Karštų gėrimų automatai. Šaltų gėrimų automatai. Užkandžių automatai. Mini bank. Produktai. Išvados. Skaityti daugiau
Prekybinių kontaktų paieškaPrekybinių kontaktų paieška. Mugės, parodos, prekybinės misijos. Sprendimo priėmimas. Tinkamos parodos pasirinkimas. Prekybinių mugių ir parodų klasifikacija. Informacijos apie prekybines muges ir parodas suradimas. Prekybinių mugių ir parodų įvertinimas. Informacija apie parodą. Informacija apie rinką. Skaityti daugiau
Prekybos įmonės vadybos informacinė ir komunikacinė sistemos. Informacijos, komunikacijos ir vadybos santykiavimo teorinės ir praktinės sampratosTerminijos ir mokslo teorijos problema. Mokslo apie komunikaciją dalys. Komunikacija ir vadyba. Paprastasis žmogiškųjų komunikacijų modelis. Įmoninės informacijos ir komunikacijos sistemos. Komunikacija ir vadyba. Informacijos ir komunikacijos sampratos įmonėje. Įmonės informacinės-komunikacinės sistemos bendrasis apibūdinimas. Skaityti daugiau
Prekybos įmonės išorinė aplinka ir jos tyrimo reikšmė verslo plėtraiĮvadas. Organizacijos išorinė aplinka teoriniu aspektu. Konkurencinės (tiesioginės) aplinkos tyrimas prekybos įmonėje ir jo reikšmė verslo plėtrai. Politinių ir teisinių išorės veiksnių įtaka įmonei. Išvados. Skaityti daugiau
Prekybos įmonės vadybaMažmeninės prekybos vadyba. Prekybos samprata, reikšmė ir ypatumai. Strateginis planavimas ir valdymas prekyboje. Prekybos įmonių klasifikavimas. Paskirstymo grandinės dalyviai. Vertės grandinės samprata prekyboje. Pirkėjų charakteristikos ir elgesys. Konkurencijos įvertinimas. Teisiniai klausimai, etika ir socialinė atsakomybė. Pirkėjų segmento identifikavimas ir pasirinkimas. Prekybos įmonės veiksmai, nukreipti į pirkėjus. Informacijos apie pirkėjus surinkimas ir apdorojimas. Prekybinės teritorijos analizė. Vietos pasirinkimas. Skaityti daugiau
Prekybos įmonės vadyba (2)Vadybinių sampratų apibūdinimas, prekybos įmonės strateginė vadyba, prekybos įmonės operatyvinė vadyba, vadybos organizacija ir kontrolė, prekybinės veiklos vadybos politika, įtakojimas į prekybos įmonės vadybos turinį, pagrindinės gairės prekybos įmonės vadyboje, prekybos įmonės tikslai, strategija, uždaviniai ir politika. Skaityti daugiau
Prekybos įmonės valdymasPrekybinė veikla ir jos sritys. Pagrindinės prekybos funkcijos. Prekybos įmonių rūšys, tipai ir veiklos ypatumai. Didmeninės prekybos įmonės. Mažmeninės prekybos įmonės. Mažmeninės prekybos objektų tipai. Kilnojamoji prekyba. Siuntiminė prekyba. Mažmeninės prekybos sistemos. Maitinimo įmonės. Mažmeninės ir didmeninės prekybos teritorinė organizacija. Pagrindiniai teritorinių sistemų tipai. Mažmeninės prekybos teritorinės struktūros formavimosi teorijų apžvalga. Mažmeninės prekybos tinklo išdėstymo teorijos. Personalas. Prekės. Daiktinės darbo priemonės. Kapitalas. Prekybos įmonių veiklos sritys. Prekių pirkimas. Prekių atsargų sudarymas ir laikymas. Realizacija. Prekybos įmonių valdymo uždaviniai, funkcijos ir mechanizmas. Prekybos įmonių valdymo pagrindinių uždavinių sprendimas. Prekybos įmonių valdymas. Skaityti daugiau
Prekybos įmonės valdymas (2)Prekybos strategijos samprata. Įmonės strateginis planas. Prekybos įmonių rinkos strateginiai elementai. Prekybos įmonių augimo strategija. Prekybos įmonės politika ir jos rūšys. Mažmeninės prekybos dislokacijos tipai. Prekybinė trauka (verslo sritis) ir ją veikiantys faktoriai. Verslo srities segmentai. Veikiančios parduotuvės verslo srities nustatymas. Verslo srities nustatymas naujai parduotuvei. Prekybos įmonės vietos parinkimas (svarba). Prekybos įmonės dislokavimo vietos nustatymas. Didmeninės prekybos teritorinės organizacijos ypatumai. Skaityti daugiau
Prekybos įmonių rūšys ir funkcijosĮvadas. Pardavimai ir jų skatinimas. Rinkotyra. Prekė. Kaina. Mažmeninės prekybos įmonių tipai. Mišrios ir specializuotos parduotuvės. Universalinės parduotuvės. Supermarketai. Mažesnių kainų parduotuvės. Siunčiamosios prekybos įmonės. Kilnojamosios prekybos įmonės. Mažesnių prekybos įmonių junginiai. Filialinės įmonės. Prekybos centrai. Savanoriškos prekybos grandys. Frančizinės sistemos. Didmeninės prekybos įmonių tipai. Didmeninės prekybos įmonių grupės. Supirkimo. Prekybos gamybos priemonėmis. Vartojimo reikmenų. Prekybos sandėliai. Mokslo įtaka prekybos tobulinimui. Išvados. Skaityti daugiau
Prekybos įrangaĮvadas. Prekybos inventorius. Prekybinių įrenginių klasifikacija. Išvados. Skaityti daugiau
Prekybos įrengimai (2)Įvadas. Prekybos įrangos klasifikavimas. Prekybos inventorius. Reikalavimai prekybos inventoriui. Prekybos inventoriaus klasifikavimas. Svėrimo – matavimo įrenginiai. Svėrimo – matavimo įrenginių reikšmė. Svėrimo įrenginių klasifikavimas. Reikalavimai svėrimo įrangai. Elektroninės svarstyklės. Elektroninių kasos aparatų naudojimas. Kėlimo – transporto įrenginiai. Krovinių klasifikavimas. KTĮ klasifikavimas. Kėlimo mašinų klasifikavimas. Transporto priemonių klasifikavimas. Liftai. Krautuvai. Vežimėliai. Transporteriai. Pastato komunikacinės sistemos. Komunikacinių sistemų įrengimai. Sistemų tarpusavio ryšys. Elektros tinklas. Vandentiekio ir nuotekų sistemos. Vėdinimo sistema. Ryšių tinklas. Šaldymo įrenginiai. Šalčio reikalingumas. Prekybinės šaldymo įrangos klasifikavimas. Prekybinės šaldymo įrangos pasirinkimas. Materialinių vertybių apsaugos priemonės. Individuali įmonė "Rasa". Skaityti daugiau
Prekybos įrengimai (3)Pastato apšildymo sistemos eksploatavimas, pastato apšildymo sistemų tipai. Šaldomos vitrinos. Konteinerių nuosavybės formų keitimosi variantai pagal prekių grupes perkant – parduodant. Skaityti daugiau
Prekių ir pakuotės ženklinimasPrekių ženklinimo sąvokos, prasmė, bendrieji reikalavimai. Tekstilės gaminių priežiūros ženklų simboliai. Skalbimo grupė. Balinimo grupė. Mechaninio džiovinimo grupė. Cheminio valymo grupė. Lyginimo grupė. Tauriųjų metalų, brangakmenių ir jų gaminių prabos ženklai. Aplinkosauginiai (ekologiniai) ženklai. Maisto prekių ir maisto prekių pakuotės ženklai. Kiti prekių pakuotės ženklai ir simboliai. Alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių pakuotės banderolės. Skaityti daugiau
Prekių klasifikavimas ir brūkšninis prekių kodavimasĮvadas. Prekių klasifikavimas. Klasifikavimo reikšmė ir būdai. Klasifikavimo esmė ir sistemos. Prekių kodavimas. Brūkšninis prekių kodavimas. Brūkšninis kodas ir jo patikrinimas. Skaitmeninis prekių kodavimas. EAN kodo prasmė, struktūra. EAN kodo nauda. Brūkšninių kodų spausdinimas. Brūkšninių kodų nuskaitymas. Skaityti daugiau
......