Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: pagal marketinge plačiai naudojamą 4P prekės ar paslaugos analizės modelį, įvertinti Yamaha muzikos instrumentus, išanalizuoti šios kompanijos politiką, kurios dėka, jie yra lyderiai muzikinių instrumentų rinkoje visame pasaulyje. Prekė. Prekių asortimentas. Kaina. Paskirstymas (vieta). Kompanijos "Yamaha" bendrasis rėmimo planas. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-11-19
DalykasVadybos namų darbas
KategorijaVadyba
TipasNamų darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai7 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis54.41 KB
Autoriuszujkute
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasR. Petrušienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekes analize pagal 4P modeli [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 15 puslapių 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • R. Petrušienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą