Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Prekės pritaikymas užsienio rinkoms
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prekės pritaikymas užsienio rinkoms

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas. Įrodyti prekės pritaikymo užsienio rinkoms reikšmę vykdant tarptautinį verslą dabartinėmis konkurencinėmis sąlygomis. Prekių standartizavimas ir pritaikymas. Prekės pritaikymą lemiantys veiksniai. Rinkos aplinka. Vyriausybės reguliavimas ir netarifiniai barjerai. Kultūra ir vartotojų elgsena. Ekonominis išsivystymas. Konkurentų siūlomos prekės. Klimatas ir geografija. Prekės charakteristikos. Prekės sudedamosios dalys. Prekės ženklas. Pakuotė. Išvaizda. Kokybė ir papildomos paslaugos. Kaina. Įmonės svarstymai. Prekės pardavimo užsienio rinkose strategijos. Prekės paskirstymas be pakeitimų. Rėmimo pritaikymas. Prekės pritaikymas. Dvigubas pritaikymas. Naujos prekės sukūrimas. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-03-31
DalykasVadybos referatas
KategorijaVadyba
TipasReferatai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai11 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis55.68 KB
AutoriusGertrūda
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasG. Svirskienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekes pritaikymas uzsienio rinkai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 19 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • G. Svirskienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą