Įvadinė dalis. Organizacijos charakteristika. Rinkos situacija. Mikro ir makro aplinkos vertinimas. Ekonominė dalis. Įmonės tikslų sistema. Įmonės išlaidų struktūra, jos kitimo tendencijos. Bendra ekonominių rodiklių charakteristika. Prekių tiekimo procesai įmonėje. Vadybos dalis. Organizacijos valdymo schema. Organizacinės struktūros tipas. Įmonės valdymo strategija. Planavimo procesas įmonėje. Personalo (darbuotojų) organizavimo analizė. Vadovavimo darbuotojams analizė. Įmonės kultūros apibūdinimas. Darbuotojų skatinimo sistema. Dominuojantys vadovavimo stiliai. Susirinkimai. Laidavimo sistema įmonėje. Marketingo dalis. Marketingo vieta įmonėje. Tiriamoji veikla įmonėje. Prekės, jų gylis ir plotis. Prekių kainų politika. Prekių paskirstymo kanalai. Komunikacijos procesas įmonėje. Tiesioginis marketingas. Marketingo plėtros galimybės. Apskaitos dalis. Apskaitos skyrius įmonėje. Banko ir kasos operacijų apskaita. Finansinių ir ekonominių rodiklių analizė. Įmonės mokami mokesčiai. išvados ir pasiūlymai. Savo praktinės veiklos vertinimas.