Įvadas. Įmonės charakteristika. Esama situacija ir ateities perspektyvos. Rinkos situacija. Mikro ir makro aplinkos vertinimas. Ekonominė dalis. Įmonės tikslų sistema. Įmonės išlaidų struktūra, jos kitimo tendencijos. Bendra ekonominių rodiklių charakteristika. Vadybos dalis. Organizacijos valdymo schema. UAB "Dangija" darbų pasiskirstymas. Planavimo procesas įmonėje. Darbuotojų organizavimo analizė. Darbuotojų kaita. Vadovavimo darbuotojams analizė. Įmonės kultūros apibūdinimas. Darbuotojų skatinimo sistema. Dominuojantys vadovavimo stiliai. Susirinkimai. Laidavimo sistema įmonėje. Marketingo dalis. Marketingo vieta įmonėje. UAB "Dangija" kainų politika. UAB "Dangija" reklama. Marketingo sprendimai, susiję su paslaugų kainomis. Paslaugos pasiskirstymo kanalai. Tiesioginis marketingas. Apskaitos dalis. Apskaitos skyrius įmonėje. Banko ir kasos operacijų apskaita. Finansinių ir ekonominių rodiklių analizė. Įmonės mokami mokesčiai. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (6).