Įvadas. Bendra įmonės charakteristika. Įmonės tiekėjai, tiekiamas asortimentas. Paslaugų paklausa. Kaimo turizmo sodybos užsakymų organizavimas ir vykdymas. Įmonės įvaizdis, vietovė, kurioje įmonė randasi. Rėmimo veiksnių taikymas formuojant įmonės įvaizdį. Įmonės valdymas. Įmonės valdymo, organizacinė struktūra. Įmonės personalo sudėtis. Įmonės savikontrolės sistema. Sutarčių analizė. Darbų saugos reikalavimai, taikomi įmonėje. Materialinės apsaugos priemonės ir sąlygos įmonėje. Įmonės SSGG analizė. Įmonės konkurencinė aplinka. Paslaugų kainodaros principai. Įmonės finansinės veiklos rodikliai. Prekių (paslaugų) pajamavimas ir apskaita. Įmonės vadybininko veikla. Išvados ir pasiūlymai.