Įvadas. Tikslas - Ugdyti verslumą, įtvirtinti teorines žinias, formuoti praktinio darbo įgūdžius marketingo vadybos srityje. Viešbučio "Babilonas" charakteristika. Viešbučio "Babilonas" aplinkos charakteristika. Viešbučio "Babilonas" vartotojai. Viešbučio "Babilonas" tiekėjai. Viešbučio "Babilonas" konkurentas. Viešbučio "Babilonas" strategija ir taktika. viešbučio "Babilonas" valdymo struktūra. Viešbučio "Babilonas" apgyvendinimo paslaugos teikimo proceso organizavimas. Sprendimų priėmimas ir įgyvendinimas viešbutyje "Babilonas". Marketingo veikla viešbutyje "Babilonas". Marketingo valdymas viešbutyje "Babilonas". Viešbučio "Babilonas" marketingo strategija. Viešbučio "Babilonas" marketingo komplekso valdymas. Viešbučio "Babilonas" ūkinės finansinės veiklos rezultatai. Individuali baigiamojo darbo vadovo užduotis. Viešbučio paslaugų teoriniai aspektai. Viešbučio paslaugų paketas. Išvados ir pasiūlymai.