Šperos.lt > Vadyba > Prekių pakuotė - vienas svarbiausių informacijos šaltinių ir pardavimą skatinančių veiksnių

Prekių pakuotė - vienas svarbiausių informacijos šaltinių ir pardavimą skatinančių veiksnių

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Pakuotė - prekės įvaizdis. Pakuotės reikšmė. Sprendimai dėl pakuotės. Pakuotės etikečių svarba. Naujos pakuotės sprendimai. Pakuotės informacija. Maisto produktai. Gėrimų pakuotės (taros) informacija. Pusfabrikačių pakuotės informacija. Pramoninės prekės. Skalbimo miltelių pakuotės informacija. Žaislų pakuotė informacija. Įvairūs produktai. Garsiakalbių pakuotės informacija. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

23 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 1.84 MB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą