Įvadas. Darbo tikslas. Įrodyti prekės pritaikymo užsienio rinkoms reikšmę vykdant tarptautinį verslą dabartinėmis konkurencinėmis sąlygomis. Prekių standartizavimas ir pritaikymas. Prekės pritaikymą lemiantys veiksniai. Rinkos aplinka. Vyriausybės reguliavimas ir netarifiniai barjerai. Kultūra ir vartotojų elgsena. Ekonominis išsivystymas. Konkurentų siūlomos prekės. Klimatas ir geografija. Prekės charakteristikos. Prekės sudedamosios dalys. Prekės ženklas. Pakuotė. Išvaizda. Kokybė ir papildomos paslaugos. Kaina. Įmonės svarstymai. Prekės pardavimo užsienio rinkose strategijos. Prekės paskirstymas be pakeitimų. Rėmimo pritaikymas. Prekės pritaikymas. Dvigubas pritaikymas. Naujos prekės sukūrimas. Išvados.