Verslo įmonė – planavimo kurso objektas. Įmonė - ekonominė, savarankiška, gaminanti rinkai organizacija. Įmonė kaip ekonominė-socialinė sistema. Įmonės aplinka. Įmonės pagr. funkcijos ir gamybos ekonominė pusiausvyra. Įmonės tikslų sistema. Planavimo esmė ir turinys. Planavimo samprata ir eiga. Planavimo principai. Planavimo metodologijos. Planavimo rodiklių sistema ir metodai. Įmonės planavimo sistema. Planavimo objektai. Įmonės planų sistema. Įmonės veiklos planavimo organizavimas. Įmonės veiklos plano sudarymo eiga. Informacinė planavimo bazė. Strateginio planavimo apžvalga. Strateginio planavimo esmė. Strateginio planavimo proceso stadijos ir eiga. Strateginio planavimo organizavimas. Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizės. Išorinės veiksnių analizės tikslai ir uždaviniai. Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizės. Išorinės veiksnių analizės tikslai ir uždaviniai. Makroaplinkos analizė. Ūkio šakos aplinkos ir konkurencinės padėties analizė. Veiklos aplinka ir jos analizė. Vidaus veiksnių analizė ir vertinimas. Išskirtinė kompetencija ir konkurenciniai trūkumai. Strategijos tikslinė orientacija: vizija, misija, tikslai. Misijos formuluotės reikšmė ir elementai. Tikslų numatymas, tikslų formulavimo principai; vertinimo kriterijai; tikslų lygiai ir tipai. Tikslų suskaidymo procesas. Įmones strategijos planavimas. Įmonės strategijų sistema. Įmonės ir atskirų verslo vienetų strategija. Funkcinės strategijos. Įmonės vystymo strategijų tipai ir elementai. Įmonės strategijos formavimo algoritmas ir strategijos pasirinkimas. Įmonės strateginio plano apiforminimas. Strategijos įgyvendinimas. Strategijos įgyvendinimo proceso komponentai. Strategijos įgyvendinimo programų tipai. Strateginio planavimo privalumai ir trūkumai.