Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Klientų ryšių valdymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Klientų ryšių valdymas

  
 
 
1234
Aprašymas

Įvadas. Klientų ryšių valdymo (Client Relationship Management, CRM) rinkos istorija. Klientų ryšių valdymo apibrėžtys. Pagrindinės klientų ryšių valdymo užduotys. Klientų ryšių valdymo pritaikymo užduotys. Industrija, gamintojai. Klientų ryšių valdymo informacinių technologijų faktoriai. Klientų ryšių valdymas ir e-verslas. Interaktyvios balso sistemos. Protingas elektroninio pašto valdymas. Internetas. Pardavimų automatizavimas. Techninė pagalba. Skambučių centrai. Internetiniai "savitarnos" centrai. Produktų valdymas. Marketingo automatizavimas. Duomenų bazės marketingas. E-marketingas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-28
DalykasVadybos pavyzdys
KategorijaVadyba
TipasPavyzdžiai
Apimtis5 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis40.45 KB
AutoriusEglė
Viso autoriaus darbų51 darbas
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasA. Banys
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word crm [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Pavyzdžiai
  • 5 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • A. Banys
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą