Šperos.lt > Vadyba > Klientų ryšių valdymas

Klientų ryšių valdymas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Klientų ryšių valdymo (Client Relationship Management, CRM) rinkos istorija. Klientų ryšių valdymo apibrėžtys. Pagrindinės klientų ryšių valdymo užduotys. Klientų ryšių valdymo pritaikymo užduotys. Industrija, gamintojai. Klientų ryšių valdymo informacinių technologijų faktoriai. Klientų ryšių valdymas ir e-verslas. Interaktyvios balso sistemos. Protingas elektroninio pašto valdymas. Internetas. Pardavimų automatizavimas. Techninė pagalba. Skambučių centrai. Internetiniai "savitarnos" centrai. Produktų valdymas. Marketingo automatizavimas. Duomenų bazės marketingas. E-marketingas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Pavyzdžiai
Kategorija:
Apimtis:

5 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 40.45 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą