Šperos.lt > Vadyba > Santykių su klientais vadyba

Santykių su klientais vadyba

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Kas yra CRM? Strategijos esmė. Vadybininkų registracija. Kontaktų su klientais planavimas ir registravimas. Komercinio pasiūlymo paruošimas, registravimas, spausdinimas arba siuntimas elektroniniu paštu. Užsakymų perdavimas vykdymui. Informacijos apie kreditus ir apmokėjimus už sąskaitas registravimas ir apmokėjimo kontrolė. Prekių išdavimo dokumentų spausdinimas ir išduotų prekių apskaita. CRM duomenų bazės laikymo būdai. CRM sistemų ekonominis efektyvumas. CRM programos įsigijimas ar nuoma?. Kas šiuo metu blogai?. Baltijos šalių kompanijos tiki CRM sprendimais. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

10 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 24.65 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą