Šperos.lt > Vadyba > Elektroninio verslo taktika ir perspektyvos

Elektroninio verslo taktika ir perspektyvos

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. E-komercijos vystymasis. E-komercijos dalyviai bei tipai. Intranetas. EDI (Electronic Data Interchange). E-komercijos nuosmūkis. Globalus tinklas – internetas. Virtualūs privatūs tinklai. CMS - turinio valdymo sistema. CMS posistemiai. Turinio valdymo sistemų taikymas. Atvirojo kodo CMS. CRM (angl. Customer relation management) - pardavimų proceso automatizavimas ir kontaktų su klientais valdymas. Kas tai yra CRM? CRM kūrimas. AIVA 9001- E-komercijos, CRM, E - Marketingo, Pirkimų valdymo ir prekių apskaitos programa. Programos langų pavydžiai. Programos dalys. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

34 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 1.34 MB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą