Šperos.lt > Vadyba > Įmonės strateginis planavimas

Įmonės strateginis planavimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Strateginio planavimo procesas. Sąvokos Organizacijos kultūra. Organizacijos (įmonės) politika. Organizacijos filosofija. Strategija. Integruota strategija. Dalinė–funkcinė strategija. Sustambinta integruotos strategijos schema. Strateginio planavimo esmė ir procesas. Strateginis planavimas. Strateginio planavimo organizavimas įmonėje. Išorės veiksnių analizė. Makroaplinkos analizė. Ūkio šakos ekonominis įvertinimas. Konkurencijos lygio įvertinimas. Konkurencingumo veiksniai. Strateginė konkurentų grupė ir jų veiksmų analizė. Veiklos aplinkos analizė. Konkurentų analizė. Pirkėjų analizė. Tiekėjų analizė. Darbo išteklių analizė. Įmonės veiklos finansavimo šaltinių analizė. Vidaus veiksnių analizė. Vidaus veiksnių analizės procesas. Vidinių įmonės išteklių įvertinimas. Vidaus aplinkos analizės metodika. PTGG (SWOT) analizė. Išskirtinė kompetencija ir konkurenciniai trūkumai. Įmonės (verslo) tikslinės orientacijos planavimas ir tikslų formulavimas. Įmonės (verslo) tikslinės orientacijos samprata. Misijos formuluotės reikšmė ir elementai. Paskirties formuluotės elementai. Paskirties (misijos) formuluotės reikšmė. Tikslų numatymas. Įmonės strategijos planavimas. Strategijų lygiai. Atskirų verslo vienetų (rūšių) įvertinimas ir derinimas. Funkcinių strategijų formavimas. Strategijų tipai ir elementai. Strategijos formavimo algoritmas ir pasirinkimas. Įmonės strateginio plano apiforminimas ir struktūra. Strategijos įgyvendinimas. Strategijos įgyvendinimo procesas. Strateginio planavimo trūkumai ir privalumai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

44 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 121.2 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą