Įvadas. Įmonės politika. Įmonės politikos ir strategijos ryšys. Strateginio planavimo sąvoka ir turinys. Strateginio — planavimo raida. Strateginio valdymo, planavimo ir strategijos koncepcijos. Strateginio planavimo turinys. Tiesioginis ir atvirkštinis planavimas. Strateginio planavimo informacinė bazė. Strateginio planavimo metodai. Analizės ir situacijos įvertinimo metodai. Gaminio gyvenimo ciklas. Rinkos tyrimo metodai. PIMS programos. Rodiklių prognozavimo metodai. Bendrieji prognozavimo reikalavimai. Mažiausių kvadratų metodas. Dinaminių eilučių regresija. Ekonominių parametrų įsisavinimo kreivės. Planavimo sprendimu priėmimo metodai. Daugiamačio naudingumo metodas. Hierarchinis metodas (HM). Integruotos ir dalinės strategijos. Integruota įmonės strategija. Dalinės strategijos. Pardavimų- marketingo strategijos sudarymas. Aplinkos veiksnių įtaka. Rinkos poreikių, produkcijos pasiūlos matavimas ir prognozavimas. Strateginio planavimo organizavimas.