Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Klientų aptarnavimo organizavimas viešbučiuose. Konfliktinių situacijų sprendimai. Jų sisteminimo galimybės ir nauda
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Klientų aptarnavimo organizavimas viešbučiuose. Konfliktinių situacijų sprendimai. Jų sisteminimo galimybės ir nauda

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įvadas. Klientų aptarnavimas. Pagrindiniai klientų aptarnavimo elementai. Požiūris į klientą. Aptarnavimo metodika. Bendradarbiavimas. Klientų aptarnavimo vertinimas. Klientų aptarnavimo kokybė. 10 nuodėmių, kurių galima sutikti viešbučiuose. Bendravimo modelis. Kliūtys. Stereotipų sudarymas. Bendravimo įgūdžiai. Klausimų tipai. Žodinis bendravimas. Pokalbis telefonu. Balso kokybė. Konfliktų valdymas. Konflikto prigimtis. Vienašaliai ir dvišaliai konfliktai. Asmeniniai ir struktūriniai konfliktai. Keletas bendrų konflikto priežasčių. Keturi konflikte dalyvaujančių asmenų tipai. Konfliktai: kokia jų esmė. Vengti konfliktų ar spręsti juos? Elgesys konfliktuose: stilių diapazonas. Konflikto eskalacija. Teigiami konfliktai galimi. Principai liečiantys konflikto reguliavimą. Smurto prevencija konflikte: realistiškas tikslas. Pokalbiai konflikto metu: sunkus, bet svarbus pasirinkimas. Bandymas pasijusti oponento kailyje. Konfliktų sprendimo būdai. Septynių žingsnių planas. Kokią naudą atneša konfliktai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-16
DalykasVadybos pavyzdys
KategorijaVadyba
TipasPavyzdžiai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis64.13 KB
Autoriuskatazina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasI. Vasiliauskas
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word kursinis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Pavyzdžiai
  • 29 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 3 Klasė/kursas
  • I. Vasiliauskas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą