Įkelti darbą
Šperos.lt
> Vadyba
> Klientų analizė
Klientų analizė
9.9
(
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Klientų sudėties nustatymas. Rinkos segmentacija. Bendravimo su klientais analizė. tiriamoji analitinė dalis. Lažybų bendrovės "Top sport" klientų analizė. Projektinė dalis. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Referatai
Kategorija:
Vadyba
Apimtis:
8 psl.
Lygis:
2 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
Failo tipas:
12.53 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Klientų aptarnavimas, pagrindinės savybės ir reikšmė logistikoje
Klientų aptarnavimas
Klientų analizė: UAB "VP market"
Klientų aptarnavimo organizavimas viešbučiuose. Konfliktinių situacijų sprendimai. Jų sisteminimo galimybės ir nauda
Klientų analizė (2)
Logistika (12)
Paklausos analizė
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos
Bendravimo psichologija
Įmonės konkurentų analizė