Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Strateginis valdymas (6)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Strateginis valdymas (6)

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162636465666768697071727374757677787980
Aprašymas

Strategijos identifikavimas. Strateginis valdymas. Verslo strategijos vaidmuo. Verslo strategijos dinamika. Strateginis planavimas prieš strateginį mąstymą. Organizacija ir jos tikslai. Firmos ir vadovai. Verslo strategija. Verslo strategijos apibūdinimas. Tikslai. Veiklos apimtis. Konkurencinis pranašumas. Logika. Strategijos ir misijos, tikslų, vertybių bei vizijos ryšys. Misija, tikslai ir vertybės. Vizija. Strategijos formuluotė. Aiškios strategijos formuluotės nauda. Strategijos vystymas: Strategijos procesas. Strategijos identifikavimas ir strategijos logikos įvertinimas. Strategijos procesas ir strateginiai pokyčiai. Konkurencinis pranašumas. Vertė ir konkurencinis pranašumas. Du konkurencinio pranašumo įgijimo būdai: pozicija rinkoje ir gebėjimai. Pozicija. Pozicinio pranašumo pavyzdžiai. Gebėjimai. Konkurencinio pranašumo išlaikymas. Gebėjimai kaip išlaikytas konkurencinis pranašumas. Pozicija rinkoje kaip išlaikytas konkurencinis pranašumas. Pozicijos rinkoje ir gebėjimų ryšys. Resursų teorijos požiūris, pozicija rinkoje ir gebėjimai. Kaštų-kokybės apribojimai ir konkurencinis pranašumas. Produkto kokybė ir kaštai. Kaštų ir kokybės modelis. Organizacijos projektavimas. Organizacijos projektavimas ir konkurencinis pranašumas. Organizacinis projektavimas. Koordinavimo problema. Skatinimo problema. Architektūra: Struktūra. Horizontalūs ryšiai. Architektūra: Kompensavimas ir atlygis. Nusistovėjusi tvarka. Kultūra. ARC analizė. Organizacija ir konkurencinis pranašumas. Strategijos ir organizacijos suderinimas Konkurencinio pranašumo sukūrimas ir stiprinimas. Tyrėjai ir išnaudotojai. Tarpusavio priklausomybė ir tvirti ryšiai. Organizacinė laisvė. Vadovavimas pokyčiams. Tyrėjų ir išnaudotojų ARC. Tyrimo ir išnaudojimo derinimas. Organizacinių pokyčių kaštai. Išorinė situacija: Pramonės šakos analizė. Pramonės šakos ypatybių įtaka firmos rezultatams. Pramonės šakos analizė. Pramonės šakos analizės sistema. Vertės sukūrimas: potencialios pramonės šakos pajamos (PIE). PIE lemiantys veiksniai. Vertės įgijimas: PIE paskirstymas. Konkurencija. Įėjimas į rinką ir buvimo rinkoje pranašumas. Vertikali jėga: pirkėjų ar tiekėjų jėga. Pramonės šakos apibūdinimas. Konkurencija ir rinkos nišos. Konkurencijos struktūra. Rinkos niša ir produkto diferenciacija. Vartotojų teikiami prioritetai ir produkto diferenciacija. Horizontali ir vertikali produkto diferenciacija. Diferenciacija ir konkurencija. Produkto pozicionavimas. Konkurencija koncentruotose rinkose. Oligopolija: strateginės sąveikos elementai. Veiksmai. Laiko pasirinkimas. Rinkos dalyviai. Informacija. Kartojimas. Dominuojančios firmos. Įėjimas į rinką ir konkurencinis pranašumas. Įėjimas į rinką ir konkurencinis pranašumas. Šakoje esančių firmų pranašumų tipai. Masto ekonomija. Augantis investicijų pranašumas. Pranašumas dėl vartotojų lojalumo. Pranašumas dėl pakeitimo kaštų. Pranašumas dėl nepadengiamų investavimo kaštų. Firmos mastas. Įėjimo į rinką barjerų sukūrimas. Vertės sukūrimas vertės-kaštų grandinėje. Vertės sukūrimas ir vertės įgijimas. Vertės grandinė ir pirkėjų ar tiekėjų derybinė galia. Vertės įgijimas. Vertės įgijimas, kai pirkėjas ar tiekėjas neturi galios. Vertės įgijimas, kai egzistuoja vienas stiprus tiekėjas (ar pirkėjas). Vertės įgijimas, kai egzistuoja stiprūs tiekėjai ir pirkėjai. Galios sumažinimas kituose segmentuose. Vertės sukūrimas. Vertės sukūrimo galimybės: koordinavimo problema. Susitarimas sukurti vertę: iniciatyvos problema. Strateginis valdymas besikeičiančioje aplinkoje. Pokyčiai ir konkurencinis pranašumas. Pramonės šakos gyvavimo ciklas. Atsiradimas. Augimas. Branda ir kritimas. Pramonės šakos organizacijos evoliucija. Horizontali ir vertikali organizacija. Šakos struktūros organizacinė reikšmė. Strateginių pokyčių valdymas. Strategija rinkose, pasižyminčiose pelno didėjimu dėl paklausos. Pelno didėjimo iš paklausos pusės priežastys. Konkurencija rinkose, pasižyminčiose pelno didėjimu iš paklausos pusės. Konkurencinės strategijos siekiant sukurti pelno didėjimo iš paklausos pusės efektą. Komponentų sistemos. Technologijos adaptavimas. Adaptavimo procesų valdymas. Globalizacija ir strategija. Globalizacijos reikšmė ir strateginė globalizacijos nauda. Strateginiai iššūkiai : reakcija vietos rinkose, efektyvumas, mokymasis. Organizavimas. Korporacijos strategija. Korporacijos strategijos sistema. Strateginė sklaida ir konkurencinis pranašumas. Resursų paskirstymas ir organizacijos projektavimas. Strategijos procesas. Strategijos proceso principai. Verslo strategijos procesas. Strateginiai planai. Korporacijos strategijos procesai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-13
DalykasVadybos konspektas
KategorijaVadyba
TipasKonspektai
Apimtis107 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis675.63 KB
Autoriusvladas
Viso autoriaus darbų21 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word paskaitu_medziaga [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 107 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą