Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Klientų aptarnavimas
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Klientų aptarnavimas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Klientų aptarnavimo įmonės standartai. Santykiai su vadovybe ir darbuotojais. Santykiai su darbuotojais. Dalyvavimas priimant sprendimus. Interesų konfliktai. Veiklos įvertinimo formos. Skatinimas laikytis etiško elgesio standartų. Etiketo ir aprangos reikalavimai. Konfidencialumas. Informavimas. Dovanos. Santykiai su vartotojais, saugumas. Santykiai su kreditoriais, tiekėjais. Santykiai su konkurentais. Santykiai su valdžia. Santykiai su visuomene ir viešieji santykiai. Spaudos konferencijos organizavimas, pristatant naują įmonės kodeksą. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-09-17
DalykasVadybos referatas
KategorijaVadyba
TipasReferatai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis57.34 KB
AutoriusSonata
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Failo pavadinimasMicrosoft Word etikos kodekso referatas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 26 puslapiai 
  • 1 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą