Verslo organizacijos vizija, misija, filosofija ir kultūra. Organizacijos tikslai. Organizacijos vizija. Organizacijos misija. Misijos apibrėžimas turėtų. Formuluojant misiją, reikia atsižvelgti į tokius aspektus. Organizacijos filosofija.Filosofijos formavimas. Organizacijos kultūra. Organizacijos tikslai. Tolimosios (makro) aplinkos įvertinimas. Pagrindiniai išorinės organizacijos aplinkos analizės ypatumai. Šakos perspektyvas ir jos patrauklumą apsprendžia. Pagrindiniai artimosios organizacijos aplinkos analizės ypatumai. Artimosios (mikro) aplinkos įvertinimas. Pirkėjų derėjimosi galios įvertinimas. Potencialių (būsimųjų) konkurentų įvertinimas. Tiesioginių (esamų) konkurentų įvertinimas. Konkurentų ir konkurencinės aplinkos analizė. Įmonės vidinės aplinkos analizė. Įmonės vidinės aplinkos analizė. Strateginių alternatyvų analizė. Strategijų formavimas. Strateginių alternatyvų analizė. Strategijų hierarchija. Korporacinė strategija. Konkurencinio pranašumo įgijimo strategijos.