Šperos.lt > Vadyba > Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms

Reklamos priemonių parinkimas UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas - išanalizuoti lietuvių ir užsienio autorių mokslinę literatūrą pristatant reklamos priemones, pateikiant teorinę medžiagą. Remiantis teorija įvertinti reklamos priemones, kurias taiko UAB "Nestanda ir partneriai" paslaugoms ir pateikti praktines rekomendacijas dėl sistemos gerinimo. Pagrindinės reklamos priemonės ir jų parinkimo kriterijai. Pagrindinės reklamos priemonės. Spausdinta reklama. Reklama laikraščiuose. Reklama žurnaluose. Spausdinta smulkioji reklama. Transliacinė reklama. Televizija. Radijas. Internetas. Tiesioginė reklama. Lauko reklama. Reklama pardavimo vietose. Kitos reklamos priemonės. Rėmimas. Reklamos skleidimo priemonių parinkimo kriterijai. Reklamos veiksmingumo vertinimas. UAB "Nestanda ir partneriai" taikomos reklamos priemonės ir jų įvertinimas. UAB "Nestanda ir partneriai" įmonės aprašymas. Įmonės valdymo hierarchija. Įmonės mikro ir makro aplinkos. Makroaplinka. Mikroaplinka. UAB "Nestanda ir partneriai" reklamos priemonių taikymas. UAB "Nestanda ir partneriai" naudojamų reklamos priemonių įvertinimo tyrimo aprašymas. Imties dydžio nustatymas. UAB "Nestanda ir partneriai" reklamos priemonių pasirinkimo vertinimas. UAB "Nestanda ir partneriai" reklamos priemonių pasiekiamumas, dažnumas ir poveikis. Reklamos priemonių pasirinkimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (2).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Diplominiai darbai
Kategorija:
Apimtis:

70 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 2007 5.88 MB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą