Įvadas. Bendra banko įstaigos charakteristika. "Swedbank" veiklos kryptis, geografinė padėtis. "Swedbank"istorija, verslo filosofija. "Swedbank" paslaugos, klientai, tiekėjai, konkurentai. Banko įstaigos darbo organizavimas. "Swedbank" organizacinė struktūra. Valdymo funkcijos samprata, "Swedbank" valdymo funkcijos. Planavimas. Organizavimas. Motyvavimas. Kontrolė . Praktikos organizavimas. "Swedbank" pranašumai, trūkumai, grėsmės ir galimybės. Konfliktai bei jų sprendimo būdai. Kas yra konfliktas? Kaip ir kodėl kyla konfliktai? Konfliktų rūšys. 2 konfliktų sprendimo būdai. "Swedbank" sutarčių analizė. 1 dokumentai bei jų kontrolė. Darbų saugos reikalavimai taikomi įmonėje. "Swedbank" finansinių rezultatų įvertinimas. Išvados ir pasiūlymai.