Įvadas. Esmė – įkurti automobilių švaros ir vidaus interjero priežiūros centrą, kuris aptarnautų Kėdainių miesto ir rajono gyventojus. Kuriamos įmonės veiklos kryptys ir tikslai. Šakos, kurioje veiks įmonė, aprašymas. Siūlomo projekto esmė. Verslo idėja. Pagrindiniai parametrai, reikalingi tyrimai. Marketingo planas. Rinkos analizė. Tikslinės rinkos pasirinkimas. Rinkos segmentavimas. Verslo aplinkos veiksnia. Potencialūs konkurentai ir vartotojai. Marketingo kompleksas. Prekė/paslauga (product). Kaina (price). Vieta/paskirstymas (place). Rėmimas (promotion). Pardavimų prognozė. Paslaugų teikimo planas. Paslaugų teikimo procesas. Technologinė įranga. Reikalingos medžiagos. Gamybiniai pajėgumai. Patalpos. Organizacinis planas. Juridinė įmonės forma. Nuosavybės struktūra. Organizacinė struktūra. Personalas. Finansinis planas. Lėšų poreikis ir finansavimo šaltiniai. Pelno (nuostolio) ataskaita. Balansas. Pinigų srautų ataskaita. Lūžio taškas. Sąnaudų prognozė. Ekonominiai finansiniai rodikliai. Rizikos vertinimas. Silpnosios firmos vietos. Naujų technologijų pasirodymo tikimybė. Alternatyvios strategijos. Priedas (1).