Šperos.lt > Vadyba > Socialinės reklamos ypatumai ir naudojimas Lietuvoje

Socialinės reklamos ypatumai ir naudojimas Lietuvoje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Reklamos agentūros motyvacinės sistemos tobulinimas. Įvadas. Reklamos esmė. Reklamos samprata. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos verslo dalyviai. Reklamos užsakovai. Reklamos agentūros. Įmonės charakteristika bei trumpas pristatymas. Motyvavimas. Tyrimo metodas. Tyrimo duomenų įvertinimas ir apibendrinimas. Išvados ir pasiūlymai. Darbas iliustruotas grafikais.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

21 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 66.93 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą