Šperos.lt > Vadyba > Užsakymo priėmimo ir atlikimo organizavimas įmonėje

Užsakymo priėmimo ir atlikimo organizavimas įmonėje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Užsakymo priėmimo ir atlikimo organizavimas įmonėje (teorinė dalis). Užsakymo ciklas. Užsakymo būdas. Šiuolaikinė užsakymų tvarkymo sistema. Naujausių informacinių technologijų taikymas. Užsakymo atlikimo organizavimo laiko koncepcija. Užsakymo - pristatymo ciklas. Visas užsakymo ciklas. Užsakymo atlikimo laiko atotrūkis. Užsakymo priėmimo ir atlikimo organizavimas įmonėje (praktinė dalis). Produkto ir paslaugos teikimas. Tiekėjai. Tiekiami produktai ir medžiagos. Tiekimo veiklos organizavimas. Paskirstymo kanalai. Produkto pardavimas internetu. Užsakymo priėmimas ir įvykdymas. Integruotos logistikos sistemos organizavimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

20 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 59.02 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą