Įkelti darbą
Šperos.lt
> Vadyba
> Įmonės kultūros ir konkurencingumo sąveikos tyrimas
Įmonės kultūros ir konkurencingumo sąveikos tyrimas
9.4
(
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Organizacijos kultūros samprata. Organizacijos konkurencingumo samprata. Tyrimo metodologija. Rezultatų analizė. Veiksnių įtaka konkurencingumui. Išvados. Priedas (1).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Kursiniai darbai
Kategorija:
Vadyba
Apimtis:
29 psl.
Lygis:
2 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo tipas:
97.81 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Įmonės paslaugų konkurencingumo didinimas marketingo priemonėmis: AB "Lietuvos draudimas"
Įmonės (šakos) konkurencingumo didinimas inovacijų pagrindu
Asortimentas ir klientų poreikių tyrimas: UAB "Drogas" esančios parduotuvės "Maxima" patalpose
Ekstensyvi paslauga — biblioteka ligoninėje
Švedija. Bibliotekos, smulkusis ir vidutinis verslas
Įmonės rinkodaros analizė: UAB "Sarma"
Bibliotekininkystė
Įmonės konkurencingumo tyrimas: statybos prekės UAB "Malonė"
Įmonės strateginis planavimas
Žemaitijos kolegijos bibliotekoje teikiamų paslaugų kokybės ir prieinamumo studentams socialinio tyrimo analizė