Įvadas. Įmonės krizės samprata. Šiuolaikinės organizacijos krizė. Krizinės situacijos apibrėžtis. Krizės priežasčių identifikavimas. Krizių eigos apibendrinimas. Krizės stadijų raiška. Krizės poveikis. Krizių valdymo modeliai. Apibendrintas krizių valdymo modelis. Pasyvusis krizių valdymo modelis. Aktyvusis krizių valdymų modelis. Krizių vadybos praktiniai sprendimai. Valstybinio lygmens antikrizinės sistemos. Krizių valdymas ir ryšiai su visuomene. Ryšių su visuomene koncepcijos analizė. Krizių valdymas kaip viena iš ryšių su visuomene funkcijų. Krizių įveikimo variantai. Įmonės pertvarka arba reorganizavimas. Nuostatos keitimas. Restruktūrizavimas. Pagyvinimas. Atnaujinimas. Juridiškai reglamentuotos krizių likvidavimo formos. Išvados.