Šperos.lt > Vadyba > Garantinio aptarnavimo informacinė sistema

Garantinio aptarnavimo informacinė sistema

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Garantinio aptarnavimo sistemos reikalavimai. Reikalavimų specifikacija. Bendras panaudojimo atvejis. Detalus panaudojimo atvejo modelis. Analizės klasių diagramos. Panaudojimo atvejų sekų (arba bendradarbiavimo) diagramos. Sistemos elgsenos modelis. Garantinio aptarnavimo sistemos projektas. Sistemos pagrindimas ir esmės išdėstymas. Duomenų bazės schema. Realizacijos modelis. Testavimo modelis bei duomenys, kontrolinis pavyzdys. Informacinė posistemė. Vartotojo meniu aprašymas ir instrukcija. Pradinis sistemos langas. Pagrindinis sistemos langas. Prisijungti kitam vartotojui prie sistemos. Atsijungti iš sistemos. Įvesti naują vartotoją. Įvesti naują užsakymą.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

21 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 248.42 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą