Įvadas. Analitinė dalis. Tiekimų distribucinis procesas. Distribucijos sąvoka. Distribuciniai kanalai, tiekimo schemos. UAB "X" veiklos analizė ir jos aplinkos tyrimas. UAB "X" pristatymas. Įmonės tikslai. UAB "X" struktūra. Įmonės geografinė padėtis. Įmonės produktas. UAB "X" darbuotojai. Darbuotojų darbo apmokėjimas ir premijavimas. UAB "X" autotransporto parkas. Įmonės autotransporto parko sudėtis. Kuras, kuro sunaudojimo normos. UAB "X" autotransporto techninis aptarnavimas. Automobilių parko vidutine rida. UAB "X" marketingo aplinka. Teisinė – ekonomine aplinka. Konkurencinė aplinka. Rinkos segmentavimas. UAB "X" veiklos organizavimas Vilniaus zonoje. Didmeninė ir mažmeninė prekyba alumi. Produkto paskirstymas. Įmonės klientai. Įmonės tiekėjai. Kainų strategija. Atsargos ir jų sandėliavimas, pakrovimo – iškrovimo darbų organizavimas. Veiklos rėmimas. Tuščios taros supirkimas. UAB "X" transporto paslaugos. Įmonės aptarnaujama zona. Veiklos organizavimas. Produkto atvežimas ir sandėliavimas. Veiklos reorganizavimas. UAB "X" veiklos finansinė analizė. Įmonės finansinės veiklos įvertinimas. Projektinė dalis. Logistikos įtaka UAB "X" veiklai. Logistikos sąvoka ir jos ryšys su marketingu. Logistikos veikla, jos funkcijos ir uždaviniai. Logistikos kontrolės efektyvumas. UAB "X" transporto parko atnaujinimas. Transportavimas ir jo vieta įmonės veikloje. Transporto parko atnaujinimo priežastys. Automobilių atnaujinimo galimybes. UAB "X" veiklos tobulinimas Vilniaus zonoje. Įmonės veiklos trūkumai ir problemos. Problemų sprendimo būdai. Ryšių palaikymas su klientais, naujų klientu paieška, distribucijos kėlimas. Veiklos tobulinimo pajamos ir išlaidos. UAB "X" klientų įsiskolinimų grąžinimo būdai. Internetas įmonės veikloje. Išvados ir pasiūlymai.