Šperos.lt > Vadyba > Išorinės aplinkos įtaka verslui

Išorinės aplinkos įtaka verslui

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Verslo pradžia. Verslo pradžios kliūtys. Marketingo komplekso pradžia. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Politikos ir teisės ryšys. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Vartotojas. Vartotojo elgsenos samprata. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vartojimo ir gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas. Konkurencijos samprata. Konkurencijos veiksniai. Nesąžininga konkurencija. Konkurencijos taryba. Vyriausybė. Mokesčiai. Mokesčių harmonizavimo uždaviniai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

28 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 101.44 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą