Pdf formatas. Įvadas. Teoriniai švietimo organizacijų įvaizdžio kūrimo aspektai. Problemos analizė: teigiamo gimnazijos įvaizdžio dominavimas. Mokykla – kaip organizacija. Organizacijos įvaizdis: reikšmė, samprata, požymiai ir tipai. Organizacijos įvaizdžio reikšmė. Organizacijos įvaizdžio samprata. Reputacija – organizacijos įvaizdžio pasekmė. Organizacijos įvaizdžio pagrindiniai požymiai. Pagrindiniai organizacijų įvaizdžio tipai. Organizacijos įvaizdžio formavimo metodikos analizė. Užsienio autorių patirtis formuojant organizacijų įvaizdžio valdymo modelius. Lietuvių autorių pateiktų organizacijos įvaizdžio modelių analizė. Apibendrintas organizacijos įvaizdžio valdymo modelis. Identitetas – įvaizdžio valdymo pagrindas. Vizualus identitetas: materialusis įvaizdžio aspektas. Organizacijos komunikacijos reikšmė. Organizacijos kontaktinės auditorijos: ugdymo įstaigų aspektas. Organizacijos kultūros reikšmė įvaizdžio formavimui. Švietimo organizacijų kultūrų tipai. Organizacijos įvaizdžio kūrimo ir valdymo strategija. Šiaulių miesto gimnazijų įvaizdžio tyrimo rezultatų analizė. Lietuvos švietimo sistema respondentų požiūriu. Gimnazijų įvaizdžio aktualumas. Mokyklos tipo pasirinkimo aktualumas. Gimnazijos vidinio ir išorinio įvaizdžio kūrimo dominantės pedagogų požiūriu. Gimnazijos kultūra. Gimnazijos komunikacija. Gimnazijos vizualus identitetas. Gimnazijos kontaktinių auditorijų reikšmė įvaizdžio kūrime. Gimnazijų įvaizdžio kūrimo strategija. Veiksnių, lemiančių tėvų apsisprendimą renkantis gimnaziją, analizė. Pagrindinių gimnazijos pasirinkimą lemiančių veiksnių analizė, remiantis tėvų požiūriu. Pagrindinių gimnazijos pasirinkimą lemiančių veiksnių analizė, remiantis gimnazijų mokytojų požiūriu. Veiksnių, darančių įtaką renkantis gimnaziją, tėvų ir mokytojų įvertinimo palyginimas. Pagrindinės nepakankamai gero gimnazijų įvaizdžio priežastys. Šiaulių miesto gimnazijų vertinimas tėvų tarpe. Rekomendacijos gimnazijos įvaizdžio kūrimo ir valdymo strategijos suformavimui. Išvados. Priedai.