Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Paslaugų gamintojo ir vartotojo santykiai
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Paslaugų gamintojo ir vartotojo santykiai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įžanga. Paslaugų gamintojo ir vartotojo valdymo esmė. Santykių su klientais valdymo koncepcijos nauda įmonei ir klientui. Santykių su klientais valdymo nauda, teikiama įmonei. Santykių su klientais valdymo nauda vartotojui. Santykių su klientais valdymo koncepcijos įgyvendinimas praktikoje. Problemos, kylančios įgyvendinant santykių su klientais valdymo koncepciją. Išvados.

Ištrauka

Naujasis tūkstantmetis yra staigių pasikeitimų metas. Apie šiuos pasikeitimus liudija staigiai kintančios rinkos sąlygos, globalinė konkurencija, kintančios vertybės, kuomet aukščiausiu tikslu ekonomikoje tampa ne produktas, jo kaina ir nauda, o kliento pasitenkinimas, geras aptarnavimas ir lojalumas.
Lengvai prieinama informacija leidžia klientams pasirinkti iš gausybės siūlomų paslaugų ar prekių geriausią. Tačiau rinka perpildyta beveik identiškų prekių ar paslaugų, kurių kainos vienodos. Tuomet didesnę paklausą lemia tik kokybiškas kliento aptarnavimas, o nuožmioje konkurencinėje kovoje dėl išlikimo ir klestėjimo gali išsilaikyti tik tos įmonės, kurios supranta kliento svarbą, visą savo veiklą orientuoja į jį ir daro viską, kad vartotojas liktų patenkintas.
Tad nebelieka abejonių, kad rinkoje absoliuti valdžia šiandien priklauso puikiai informuotam, niekada nepatenkintam klientui. Tai jis sprendžia, kas turi būti gaminama, kada, kur ir kokia kaina parduodama. Klientai reikalauja geriausių pasiūlymų, geriausio aptarnavimo ir geriausių sprendimų.
Vakarų šalys tai suvokė jau seniai, Jungtinėse Amerikos Valstijose net atsirado nauja santykių su klientais valdymo koncepcija, pavadinta CRM (Customers Relationship Management), labai išpopuliarėjusi 1990 metų viduryje. Deja, Lietuvoje kliento svarba įmonei imta suvokti tik visai neseniai. Todėl kiekvienai įmonei nepaprastai svarbu yra išanalizuoti santykių su klientais valdymo problemą, bandant pelnyti konkurencinį pranašumą rinkoje, surasti nekokybiško klientų aptarnavimo problemos sprendimo būdą, paliesti "kliento ekonomikos" problemas ir jų sprendimo kryptis ir suvokti, kad santykių su klientais valdymas šių dienų ekonomikoje tapo toks aktualus ir kas verčia vis daugiau įmonių atsakingiau žiūrėti į savo klientus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-09-20
DalykasVadybos referatas
KategorijaVadyba
TipasReferatai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai8 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis102.26 KB
AutoriusIndrė
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugu gamintojo ir vartotojo santykiai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 20 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą