Įvadas. F. Tayloro "mokslinio valdymo principų" analizė. G. Emersono "12 našumo principų" analizė Klaipėdos m. "Berželio" mokyklos–darželio pavyzdžiu. Aiškus tikslas, idealas. Sveika nuovoka. Kompetentinga konsultacija. Drausmė. Teisingi santykiai su darbuotojais. Greita, patikima, išsami ir tiksli apskaita. Dispečerizacija. Normos ir pavyzdžiai. Sąlygų normalizavimas. Operacijų normavimas. Tikslios instrukcijos. Skatinimo sistema. Praktinė užduotis: Tikslas: Pateikti šiuolaikinės vadybos filosofijos esmę. Praktinė užduotis: Tikslas: išmokyti suvokti įstaigų valdymo struktūrų ypatumus. Praktinė užduotis: Tikslas: išmokyti suvokti įstaigų valdymo struktūrų ypatumus. Praktinė užduotis: Tikslas: gebėti apibrėžti vadovų tipus. Praktinė užduotis: Pasirinkti vieną turininę motyvacijos teoriją ir vieną procesinę motyvacijos teoriją, jas išanalizuoti. Pateikti šių motyvacijos teorijų galimybes ir ribotumus. Ar jos yra taikomos šiuolaikinėse įmonėse, įstaigose, organizacijose? Praktinė užduotis. Nurodykite kokį (kokius) darbuotojų poreikius siekia patenkinti organizacija (A. Maslow), naudodama šiuos personalo stimuliavimo būdus. Praktinė užduotis: Įrašykite, kokiai valdymo funkcijai priskirsite šiuos valdymo veiksmus. Išvados.