Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Strateginis valdymas: UAB "Maxima LT"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Strateginis valdymas: UAB "Maxima LT"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti strateginį Maxima LT, UAB įmonės marketingo planavimą, organizavimą ir kontrolę. Pagrindinės sąvokos ir terminai. Marketingo strategija. Marketingo reikšmė įmonės strateginiam planavimui. Strateginis marketingo planavimas. Taktinis marketingo planavimas. Marketingo planavimo organizavimas. Marketingo planavimo kontrolė ir efektyvumo įvertinimas. Strateginis įmonės UAB Maxima LT marketingo planavimas, organizavimas ir kontrolė. Įmonės UAB Maxima LT. Įmonės UAB Maxima LT sėkmės istorija. Įmonės misija ir vizija. Įmonės organizacinė valdymo struktūra, jos veikla bei funkcijos. Įmonės marketingo strategija. Organizacijos vidinės ir išorinės aplinkos analizė. Organizacijos vidinė aplinka. Organizacijos išorinė aplinka. Įmonės strateginis planavimas. Įmonės strateginis organizavimas. Įmonės perspektyvų analizė. Įmonės veiklos įvertinimas ir kontrolė. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-02-01
DalykasVadybos referatas
KategorijaVadyba
TipasReferatai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis134 KB
AutoriusRasa
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasL. Dicevičienė
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word strateginio marketingo planavimas organizavimas ir kontrole Maxima lt uab [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 25 puslapiai 
  • Utenos kolegija / 4 Klasė/kursas
  • L. Dicevičienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą