Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Vadybos pagrindai (4)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vadybos pagrindai (4)

  
 
 
12
Aprašymas

Įmonė – vadybos objektas. Vadybos objektas. Vadyba teorine ir praktine prasme. Visuminis gamybinės organizacijos valdymo procesas. Kaip suprantate kas yra verslo įmonė, kokie jos pagrindiniai tikslai ir uždaviniai. Pramonės įmonių klasifikavimas: pagal žaliavas, pagamintos produkcijos paskirtį, dydį, technologinį pranašumą, specializacijos lygį. Nurodykite trijų mišriosios ekonomikos sektorių (privataus, valstybinio ir ne plano) skiriamuosius požymius. Valstybinė įmonė. Struktūrinė vadybos traktuotė: pardavimas – marketingas, gamyba, aprūpinimas. Gamybos objektas: personalas, gamybos priemonės, gamybos objektai, finansai. Juridiniai įmonės tipai: įmonės, tikrosios ir komanditinės ūkinės bendrovės, akcinės bendrovės, valstybinės įmonės ir kita (apibūdinti AB ir UAB skiriamuosius bruožus ir veiklos ypatumus). Kas sudaro įmonės struktūrą? (apibūdinkite verslo įmonės vidinę ir išorinę aplinką). Pagal tam tikrus skiriamuosius požymius apibūdinti įmonės produkciją. Bendrosios valdymo funkcijos. Įmonės planų sistema. Planavimo normatyvinė bazė. Kaštų samprata ir klasifikacija. Kaip nustatomi ir paskirstomi kaštai atskiriems gaminiams. Kas yra gaminio savikaina ir kaip ji apskaičiuojama. Organizavimas. Organizavimas plačiąja ir siaurąja prasme. Kontrolė. Kontrolės procedūra. Kontrolės sistema įmonėje. Kaip klasifikuojamos kontrolės formos. Kokius žinote kontrolės metodus. Apskaita. Finansinės ir valdymo apskaitos skiriamieji požymiai. Buhalterinės ir finansinės atsakomybės dokumentai: buhalterinis balansas, pelno – nuostolių ataskaita, finansinių pakitimų ataskaita. Vienguba ir dviguba buhalterija. Personalo vadyba. Personalo vadybos turinys. Kaip klasifikuojamas personalas. Kaip klasifikuojamas valdymo personalas. Organizacinės valdymo struktūros (klasikinės ir modernios). Skyrių ir pareigybių instrukcijos. Valdymo stilius ir elgsena. Vadovo autoritetas. Autoriteto dedamosios. Kas sudaro marketingo kompleksą, apibūdinti jo elementus. Kokius žinote prekių klasifikavimo požymius, kaip klasifikuojamos prekės pagal šiuos požymius. Gaminio gyvavimo ciklo metodas. Mažmeninės ir didmeninės prekybos skiriamieji požymiai. Kodėl svarbu atsižvelgti į prekės gyvavimo ciklo stadijas. Pasiskirstymas ir logistikos samprata. Prekių pateikimo metodai. Rėmimas. Reklamos rūšys ir priemonės. Reklaminė kompanija kaip formuojamas reklamos biudžetas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-03
DalykasVadybos špera
KategorijaVadyba
TipasŠperos
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis35.18 KB
Autoriussperu_karaliene
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasSolnyškinienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word spera [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 6 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Solnyškinienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą