Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Elektroninio verslo taktika ir perspektyvos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Elektroninio verslo taktika ir perspektyvos

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536
Aprašymas

Įvadas. E-komercijos vystymasis. E-komercijos dalyviai bei tipai. Intranetas. EDI (Electronic Data Interchange). E-komercijos nuosmūkis. Globalus tinklas – internetas. Virtualūs privatūs tinklai. CMS - turinio valdymo sistema. CMS posistemiai. Turinio valdymo sistemų taikymas. Atvirojo kodo CMS. CRM (angl. Customer relation management) - pardavimų proceso automatizavimas ir kontaktų su klientais valdymas. Kas tai yra CRM? CRM kūrimas. AIVA 9001- E-komercijos, CRM, E - Marketingo, Pirkimų valdymo ir prekių apskaitos programa. Programos langų pavydžiai. Programos dalys. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-02
DalykasVadybos referatas
KategorijaVadyba
TipasReferatai
Apimtis34 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15
Dydis1.34 MB
AutoriusDonatas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc. Vacius Mališauskas
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Elektroninio verslo taktika ir perspektyvos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 34 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • doc. Vacius Mališauskas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą