Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Elektroninio verslo taktika ir perspektyvos

Elektroninio verslo taktika ir perspektyvos

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536
Aprašymas

Įvadas. E-komercijos vystymasis. E-komercijos dalyviai bei tipai. Intranetas. EDI (Electronic Data Interchange). E-komercijos nuosmūkis. Globalus tinklas – internetas. Virtualūs privatūs tinklai. CMS - turinio valdymo sistema. CMS posistemiai. Turinio valdymo sistemų taikymas. Atvirojo kodo CMS. CRM (angl. Customer relation management) - pardavimų proceso automatizavimas ir kontaktų su klientais valdymas. Kas tai yra CRM? CRM kūrimas. AIVA 9001- E-komercijos, CRM, E - Marketingo, Pirkimų valdymo ir prekių apskaitos programa. Programos langų pavydžiai. Programos dalys. Išvados.

Rašto darbo duomenys
DalykasVadybos referatas
KategorijaVadyba
TipasReferatai
Apimtis34 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15
Dydis1.34 MB
AutoriusDonatas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc. Vacius Mališauskas
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Elektroninio verslo taktika ir perspektyvos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 34 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • doc. Vacius Mališauskas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą