Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Krizių valdymas (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Krizių valdymas (2)

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Krizės samprata. Krizės priežastys. Krizės stadijos. Krizių valdymo modeliai. Antikrizinis valdymas. Antikrizinio valdymo tipai. Antikrizinės valdymo priemonės. Vidinė antikrizinė sistema. Europos kokybės valdymo fondas. Krizės įveikimo variantai. Reorganizavimas. Bankrotas. Likvidavimas. Sanavimas. Įmonės restruktūrizavimas. Įmonės pardavimas. Išvados. Priedai (3).

Ištrauka

Šiuolaikinės ekonominės veiklos erdvėje įmonės steigiamos siekti konkrečių tikslų. Keičiantis išorinėms ir vidinėms sąlygoms sukurtoji ūkinė sistema ima neatitikti naujų sąlygų, todėl ji turi keistis, nes antraip bus neefektyvi ir gali ištikti krizė. Krizė – tai nestabilumo laikotarpis arba verslo situacija, kai bręsta esminiai pokyčiai lemiantys įmonės gyvybingumą. Šių pokyčių rezultatai gali būti ir neigiami, ir teigiami. Įprasta, kad išeities tikimybė yra 50% : 50%, tačiau šį santykį galima pakeisti sumaniu valdymu. Tas, kuris gali numatyti krizę (arba pokyčių momentą) savo versle, turi didesnę verslo tikimybės sėkmę negu tas, kurį krizė užklumpa netikėtai. Prieštaraujant įsigalėjusiai nuomonei galima teigti, kad krizė nebūtinai baigiasi nuosmukiu, ar bankrotu. Krizė versle gali būti nusakoma tam tikru rizikos laipsniu ir apibrėžtumu. Galima teigti, kad krizė paruošia nišą naujovėms, išjudina organizaciją, priverčia ją atsinaujinti, diegti naujus strateginius tikslus ir vertybes. Tačiau tam, kad krizė nesibaigtų įmonės bankrotu, būtina laiku ją atpažinti ir likviduoti jos priežastis.
Todėl šio darbo uždaviniai yra supažindinti su krize, jos priežastimis, išaiškinti jos pasekmes bei aptarti antikrizines priemones.
Samprata "įmonės krizė" šiuolaikinėje ekonomikos literatūroje apima įvairius įmonės gyvavimo fenomenus – nuo paprastų įmonės funkcionavimo trukdžių, esant įvairiems konfliktams, iki įmonės likvidavimo. Įmonės krizę galima traktuoti kaip neplanuotą ir nepageidaujamą, apribotą laiku procesą, kuris gali sutrukdyti įmonės funkcionavimą arba nutraukti jos veiklos tęstinumą. Nuolatinis keitimasis užtikrina įmonės egzistenciją. Persitvarkyti ir toliau sėkmingai vystytis gali tik įmonė, sugebanti nuolat kovoti su krizinę situaciją sukeliančiomis vidinėmis ir išorinėmis priežastimis. Laikotarpiai tarp įmonės krizės pradžios ir pabaigos gali būti gana skirtingi. Vienu atveju – krizė gali atsirasti lėtai. Kitu atveju – užklupti netikėtai, greitai. Krizė gali kilti ir sėkmingai veikiančioje įmonėje kaip neišvengiama katastrofa arba kaip numatyta padėtis. Tačiau tenka pažymėti, kad vis dėlto retais atvejais krizė kyla netikėtai, nesant įspėjamųjų požymių. Atsiradus krizei visada trūksta laiko ir veiksmingų sprendimų ją eliminuoti. Krizės gilumas lemia laiko trukmę ar sprendimų priėmimų skubotumą. Krizinė situacija yra sudėtinga ne tik pačiai įmonei, bet ir jos darbuotojams bei valstybei.
Todėl šio darbo tikslas yra išanalizuoti įmonių krizių valdymo problemas ir pasiūlyti jų sprendimo būdus.
Darbui atlikti buvo naudojamasi mokslinės literatūros analizėmis bei grafinio vaizdavimo metodais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-05
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis38.02 KB
AutoriusSimona
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kriziu valdymas (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą