Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Prekių pakuotė - vienas svarbiausių informacijos šaltinių ir pardavimą skatinančių veiksnių
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Prekių pakuotė - vienas svarbiausių informacijos šaltinių ir pardavimą skatinančių veiksnių

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Pakuotė - prekės įvaizdis. Pakuotės reikšmė. Sprendimai dėl pakuotės. Pakuotės etikečių svarba. Naujos pakuotės sprendimai. Pakuotės informacija. Maisto produktai. Gėrimų pakuotės (taros) informacija. Pusfabrikačių pakuotės informacija. Pramoninės prekės. Skalbimo miltelių pakuotės informacija. Žaislų pakuotė informacija. Įvairūs produktai. Garsiakalbių pakuotės informacija. Išvados.

Ištrauka

Nuo seno daugelis prekių parduodamos vienaip ar kitaip supakuotos. Taigi daugelio prekių sudedamąja dalimi galima laikyti jų pakuotę. Pakuotė pagal funkcinę paskirtį dažnai yra neatsiejama prekės dalis, ji apsaugo prekę nuo išorinio poveikio, leidžia pateikti informaciją apie jos savybes bei vartojimo būdą. Laikui bėgant pakuotė tobulėjo ir dabar jai yra skiriama labai daug dėmesio ir investicijų. Gerai suprojektuota pakuotė tampa vartotojui papildoma nauda, nes dažnai ji naudojama ir po to, kai produktas suvartotas.
Svarbiausia naujos pakuotės ypatybė, kad tai naujas būdas pritraukti daugiau vartotojų ir geriau patenkinti esamų klientų ir pirkėjų poreikius. Pasaulinė prekybos patirtis rodo, kad tų įmonių, kurios specializuojasi parduoti produktus neskirdami didelio dėmesio pakuotėms, o tik produkto gerinimui ir kitoms rinkodaros priemonėmis, gauna tik 70%- 80% visų įplaukų kurias gautų reguliariai atnaujindama ir pakuotę. Be to, informacija, teikiama vartotojui pakuotės dėka padeda ne tik pritraukti naujų klientų, bet taip yra tobulinami kiti tradiciniai prekių pardavimo metodai.
Mano pasirinktos temos aktualumą būtų galima pagrįsti tuo, jog šiais laikais, kai rinka nuolat kinta dėl besikeičiančių vartotojų poreikių, joje atsiranda vis daugiau naujesnių ir tobulesnių produktų, įmonės kai kada tik pakuotė ir gali tapti priemone konkuruoti ir išsilaikyti rinkoje. O ir pirkėjai dėl produktų panašumo vis dažniau perka prekę tik dėl to, kad tos prekės pakuotė patrauklesnė nei konkurentų.
Šiuo metu išsamios informacijos apie pakuotę labai sunku rasti, kas leidžia teigti, kad tema yra nauja ir ja dar nėra daug publikacijų.
Mano darbo tikslas yra išsiaiškinti pakuotės svarbą ir jos teikiamos informacijos naudą vartotojui ir gamintojui. Siekdamas tai išsiaiškinti aš išsikėliau sau tokius uždavinius:
išanalizuoti pakuotės svarbą vartotojui bei įmonei,
apžvelgti, kaip skirstomos pakuotės,
paanalizuoti naujos pakuotės sudarymo etapus,
išsiaiškinti pakuotėje pateiktos informacijos svarbą.
Šio darbo objektas yra prekių pakuotė.
Darbą sudaro teorinė ir praktinė dalys. Pagrindiniai tyrimo metodai – tai teorinėje dalyje panaudota literatūros analizė ir sintezė bei praktiniame atlikta pakuotėse pateiktos informacijos analizė. Pagrindinis sunkumas su kuriuo susidūriau šiame darbe- informacijos stoka mano pasirinkta tema.


Pakuotė yra vienas iš aktyvių marketingo elementų, padedančių sustiprinti prekės įvaizdį. Kai kurie tyrinėtojai prekės įpakavimą vadina penktuoju marketingo komplekso elementu.
Seniausia pakuotės paskirtis - sudėti arba supilti tas prekes, kurių kitaip apskritai būtų neįmanoma suskaičiuoti ir parduoti. Buteliai, dėžės ir maišai netgi kurį laiką buvo naudojami kaip prekių kiekio matavimo vienetai. Ir dabar kai kada nafta matuojama bareliais, degtinės apyvarta - dėžėmis, kavos pupelių kiekis - maišais ir pan.
Marketingo vadovėlyje (I literatūros šaltinis) prekės įpakavimas apibūdinamas kaip vienas iš svarbių procesų, be kurių šiandieninė prekė būtų nebaigta. Esant didelei konkurencijai, daugelio lenktyniaujančių įmonių prekės pasidaro gana panašios ir nebegali labai išsiskirti savo savybėmis. Vis dažniau tokiais atvejais pirkėjas renkasi ne pagal pačios prekės savybes, bet pagal pakuotės patrauklumą ar patogumą. Konkurencija iš pačių prekių tobulinimo srities vis dažniau persikelia į pakuotės tobulinimą. Pakuotės kainai dažnai sudaroma reikšminga prekės kainos dalis. Vartotojas sutinka mokėti šią dalį, nes pakuotė suteikia prekei papildomų privalumų. Gamintojui irgi naudinga skirti tam tikrą lėšų dalį pakuotei, nes ji atlieka ir įmonei reikalingas funkcijas. Taip pat šioje knygoje išskiriamos šios pakuotės, funkcijos ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-30
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis1.84 MB
AutoriusMykolas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojasdoc. Bronislovas Čereška
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekiu pakuote vienas svarbiausiu informacijos saltiniu ir pardavima skatinanciu veiksniu [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • doc. Bronislovas Čereška
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą