Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Strategijos įgyvendinimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Strategijos įgyvendinimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Strateginio valdymo sąvoka. Strategijos rengimo etapai. Strategijos įgyvendinimas. Strategijos įgyvendinimo programos. Užduočių rengimas ir komunikacija. Išteklių paskirstymas. Stebėsena ir kontrolė. Strateginiai lygiai. Strategijos alternatyvų analizė. Įmonės strateginio plano sudarymas. Įmonės pristatymas. Išvados. Priedai (2).

Ištrauka

Šiuolaikinėje globalioje, sparčiai besikeičiančioje verslo aplinkoje sėkmingą organizacijos vystymąsi lemia lankstūs ir efektyvūs vadybiniai sprendimai. Siekdama konkurencinio pranašumo ir ilgalaikės sėkmės, moderni organizacija kuria ir ugdo išskirtines kompetencijas. Tik vadovaujantis į ateitį orientuotomis konkurentabiliomis strategijomis galima sėkmingai veikti dinamiškai kintančiose rinkose. Šiame kontekste strateginis valdymas įgauna neabejotinai svarbią reikšmę, projektuojant verslo ateitį ir organizacijos ilgalaikį konkurencinį pranašumą.
Dinamiškai kintančioje aplinkoje bei "aštrioje" konkurencinėje kovoje įmonės gali aktyviau veikti, jeigu jos apibrėžia tikslinę orientaciją didesnei perspektyvai, parengia veiksmų ir priemonių programas numatytų tikslų ir priemonių įgyvendinimui, strateginių pokyčių valdymui. Visa tai sujungia įmonės strateginio planavimo ir valdymo sistemos. Strateginis planavimas padeda numatyti ir spręsti svarbiausias problemas, susijusias su produktų, paslaugų struktūros, elgesio permainomis. Strateginis valdymas – problemų sprendimo procesas, siekiant pritaikyti įmonę jos ateities aplinkai.
Įmonės, veikiančios rinkos ekonomikos sąlygomis, susiduria su didesniu ar mažesniu konkurencijos mastu. Konkurencijos plėtra spartina formų ir metodų atsinaujinimą, naujų pardavimo rinkų paiešką. Įmonei, norinčiai išlikti ir sėkmingai tęsti veiklą, būtina įgyti konkurencinį pranašumą konkrečioje verslo veikloje. Tai įgyvendinti padeda organizacijų strategijos.
Problema: Stiprėjanti konkurencija rinkoje, įmonė turi turėti efektinga strategija.
Darbo tikslas : išsiaiškinti strategijos įgyvendinimą
Uždaviniai:
• atskleisti organizacijos strategijos formavimo esmę
• aptarti svarbiausius veiksnius kuriant strategija
• išsiaiškinti strategijos lygius
• aptarti rengimo eigą
Temos aktualumas. Pasaulyje vyksta spartūs technologiniai pokyčiai, rinkos vis labiau įgyja pasaulinį mastą.Tai ypač aktualu Lietuvai, nes tarptautinėje rinkoje vyrauja kiti ekonominiai ir techniniai verslo standartai. Lietuvos įmonėms atsiveria naujos rinkos bei jų segmentai, tačiau tuo pat metu susiduriama ir su didesne konkurencija. Todėl reikia numatyti įvykius ir spręsti, kas įmanoma ir būtina padaryti, kad įmonė pasinaudotų galimybėmis, gautų naudos bei apsisaugotų nuo visko, kas trukdo jos sėkmei ar gresia išlikimui. Tinkamas strategijos pasirinkimas garantuoja įmonei išlikimą sunkiomis konkurencingomis sąlygomis, todėl ši tema yra labai aktuali didžiajai daugumai Lietuvos smulkių ir vidutinių įmonių.
Darbo metodologija: Literatūros analizė, Remtasi įvairiais literatūros šaltiniais, internetiniais šaltiniais.Remiantis teoriniais bei praktiniais pastebejimais, padarytos išvados ir pateikti pasiūlymai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-29
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis115.89 KB
Autoriusmargaret
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus verslo kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Strategijos igyvendinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 28 puslapiai 
  • Vilniaus verslo kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą